افزایش زمان بررسی پرونده های متقاضیان برنامه نیروی متخصص استان ساسکچوان
25 ژانویه 2018 - 21:21
بازدید 445
6

اداره مهاجرت استان ساسکچوان اعلام کرد که بررسی پرونده های متقاضیان برنامه مهاجرتی نیروی متخصص این استان در هر دو جریان مهاجرتی OID  و  Express Entry ظرف مدت 31 هفته کاری انجام خواهد شد. این زمان در مقایسه با سال گذشته 8 هفته اضافه شده است و اداره مهاجرت این استان توضیح داد که این […]

ارسال توسط :
پ
پ

اداره مهاجرت استان ساسکچوان اعلام کرد که بررسی پرونده های متقاضیان برنامه مهاجرتی نیروی متخصص این استان در هر دو جریان مهاجرتی OID  و  Express Entry ظرف مدت 31 هفته کاری انجام خواهد شد.

این زمان در مقایسه با سال گذشته 8 هفته اضافه شده است و اداره مهاجرت این استان توضیح داد که این زمان فقط مختص بررسی پرونده است و زمان گرفتن تاییدیه ها و ارزیابی تحصیلی جداگانه محاسبه می شود. 

اطلاعات زمان بررسی پرونده های متقاضیان برنامه های مهاجرتی استان ساسکچوان، هر سه ماه یکبار به روز رسانی می شود. این زمان از روزی که پرونده متقاضی ثبت می شود، محاسبه می گردد و هر برنامه مهاجرتی زمان خاص خودش را دارد.

زمان بررسی 80% پرونده ها به طور میانگین در جدول روبرو آورده شده است و اداره مهاجرت استان ساسکچوان زمان دقیق و مشخصی برای بررسی پرونده ها اعلام نکرده است، اگرچه هدفش بررسی پرونده ها در 16 هفته است اما برای بررسی یک پرونده همه مدارک بایستی مورد بررسی قرار گیرند.

اداره مهاجرت استان ساسکچوان، از طرفی ارزیابی مدارک تحصیلی در هر دو جریان مهاجرتی OID و Express Entry را اجباری کرده است و از طرف دیگر به دنبال تاییدیه گرفتن از تمام مدارک ارسالی از جمله مدارک تحصیلی، شغلی، زبان و مدارک هویتی است، همچنین تعداد پذیرش پرونده ها در اول ژانویه 2018 بیشتر از حد اعلام شده بوده است، بنابراین واضح است که زمان بیشتری نیز لازم است تا این پرونده ها مورد بررسی قرار گیرند.

منبع خبر 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar