اضافه شدن گزینه جدید در قسمت جنسیت گذرنامه کانادایی
26 آگوست 2017 - 1:08
بازدید 243
8

در قسمت مشخص کننده جنسیت در گذرنامه کانادایی، علاوه بر گزینه های زن و مرد، گزینه X نیز اضافه خواهد شد. احمد حسین، وزیر مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا صبح امروز جمعه 25 اوت 2017 اعلام کرد که از آخر ماه اوت امسال، در قسمت مشخص کننده جنسیت گذرنامه کانادایی، علاوه بر گزینه های حرف […]

ارسال توسط :
پ
پ

در قسمت مشخص کننده جنسیت در گذرنامه کانادایی، علاوه بر گزینه های زن و مرد، گزینه X نیز اضافه خواهد شد.

احمد حسین، وزیر مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا صبح امروز جمعه 25 اوت 2017 اعلام کرد که از آخر ماه اوت امسال، در قسمت مشخص کننده جنسیت گذرنامه کانادایی، علاوه بر گزینه های حرف M برای کلمه Male  و حرف F برای کلمه Female ، گزینه X نیز اضافه می شود.

به گفته وزیر مهاجرت کانادا، اضافه شدن گزینه سوم به بخش جنسیت گذرنامه کانادایی، باعث می شود که گام موثر دیگری در راستای اصل برابری که از ارزش های دولت کاناداست، برداشته شود.

از تاریخ 31 اوت 2017، وزارت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا به همه متقاضیان دریافت شهروندی کانادا این اجازه را می دهد که به دلخواه خود قسمت مشخص کننده جنسیت را تکمیل کنند.

دولت کانادا معتقد است که این تغییر در گذرنامه کانادایی سبب می شود تا افراد احساس امنیت فردی بیشتری داشته باشند و خود را همانطوری که دلخواه آنان است، معرفی کنند.

 

منبع خبر: CBCnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar