استان آلبرتا: صدور گواهی نامزدی برای سال 2017 به حد نصاب رسید
07 دسامبر 2017 - 22:19
بازدید 415
6

برنامه انتخابی استان آلبرتا Alberta Immigrant Nominee Program که زیرمجموعه برنامه های انتخابی استان های کاناداست، سقف 5500 گواهی نامزدی برای سال 2017 خود را که از قبل اعلام کرده بود، صادر کرد و بدین ترتیب به حد نصاب رسید.  همه درخواست هایی که تاکنون ثبت شده اند، بررسی می شوند اما هیچ گواهی نامزدی […]

ارسال توسط :
پ
پ

برنامه انتخابی استان آلبرتا Alberta Immigrant Nominee Program که زیرمجموعه برنامه های انتخابی استان های کاناداست، سقف 5500 گواهی نامزدی برای سال 2017 خود را که از قبل اعلام کرده بود، صادر کرد و بدین ترتیب به حد نصاب رسید. 

همه درخواست هایی که تاکنون ثبت شده اند، بررسی می شوند اما هیچ گواهی نامزدی دیگری تا سال 2018 صادر نخواهد شد. در 4 دسامبر 2017، اداره مهاجرت استان آلبرتا اعلام کرد که تعداد 3050 درخواست در فرآیند بررسی و ارزیابی مدارک قرار دارند.

با توجه به برنامه مهاجرتی که دولت فدرال برای سال 2018 اعلام کرده است، اداره مهاجرت استان آلبرتا نیز از این شرایط بهره می برد، در برنامه های جدید دولت فدرال، تعداد پذیرش متقاضی از طریق برنامه های استانی 8% به نسبت سال قبل افزایش یافته است و 55000 متقاضی برای سال 2018 اعلام شده است.

از تاریخ 2 ژانویه 2018، برنامه انتخابی استان آلبرتا، با عنوان دو جریان مهاجرتی زیر پرونده می پذیرد:

  1. جریان مهاجرتی فرصت در آلبرتا Alberta Opportunity Stream
    2. جریان خود اشتغالی برای کشاورزان Self-Employed Farmer Stream

جریان مهاجرتی فرصت در آلبرتا جایگزین دو جریان مهاجرتی دیگر به نام های Employer-Driven Stream و Strategic Recruitment Stream شد. پرونده های کامل این دو جریان مهاجرتی که قبل از تاریخ اول ژانویه 2018، ارسال شوند، قابل قبول هستند و بررسی می شوند و همه پرونده هایی که در فرآیند بررسی قرار دارند با همان قوانین و مقررات زمان ثبت پرونده بررسی خواهند شد.

برنامه انتخابی استان آلبرتا، همچنین از طریق سیستم اکسپرس انتری نیز پرونده خواهد پذیرفت و بدین ترتیب این استان می تواند تعداد مشخصی از متقاضیان را از سیستم اکسپرس انتری فدرال انتخاب یا به عبارتی نامینیت کند.

استان آلبرتا اعلام کرد که در بخش های زیر با کمبود نیروی انسانی مواجهه است:

  • سوپروایزر پرستاری و پرستاران عضو نظام پرستاری (5434 نفر تا سال 2025)
  • تکنسین های پزشکی (2322 نفر سال 2025)
  • متخصص کامپیوتر و سیستم های اطلاعاتی (1426 نفر تا سال 2025)
  • مدیر پروژه ساختمانی و حمل و نقل (1386 نفر تا سال 2025)
  • سوپروایزر خدمات و فروش (1145 نفر تا سال 2025)

همچنین این استان در نظر دارد که از تاریخ 2 ژانویه 2018 تغییراتی را در جریان های مهاجرتی خود ایجاد کند؛ از یک طرف تعداد جریان های مهاجرتی و زمان بررسی پرونده ها را کاهش دهد و از طرف دیگر فرآیند بررسی درخواست ها را تسهیل شود و شرایط جذب متقاضیان را برای همه بخش های صنعت عادلانه تر کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar