آیا شرکت در کلاسهای آنلاین فرانسه تاثیری بر کلاسهای حضوری دارد؟
18 ژانویه 2013 - 9:39
بازدید 341
9

  این سوالی است که بارها تکرار شده است و متقاضیان کبک بنا به شایعاتی نادرست از ترس اینکه فرصت استفاده از کلاسهای حضوری فرانسه را در آینده از دست بدهند در استفاده از کلاسهای آنلاین بسیار مفیدی که کبک برای آنها تهیه دیده است تردید دارند. پاسخ این سوال منفی است به این معنی […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

این سوالی است که بارها تکرار شده است و متقاضیان کبک بنا به شایعاتی نادرست از ترس اینکه فرصت استفاده از کلاسهای حضوری فرانسه را در آینده از دست بدهند در استفاده از کلاسهای آنلاین بسیار مفیدی که کبک برای آنها تهیه دیده است تردید دارند. پاسخ این سوال منفی است به این معنی که شرکت در کلاسهای آنلاین تاثیری بر میزان حضور آنها در کلاسهای حضوری ندارد.

هر فرد می تواند تا ۱۸۰۰ ساعت از کلاس فرانسه رایگان با امکاناتی که می دانید استفاده کند دوره هایی که برای کلاسهای حضوری به طور عادی در دسترس است ۱۰۰۰ ساعت است  (یعنی به فرض اینکه کسی از ابتدا شروع کند و بدون مشکل تا انتهای دوره را بخواند) و کلاسهای آنلاین تصور می کنم حدود ۲۰۰ ساعت یعنی کسی که همه کلاسهای آنلاین و حضوری را استفاده کند ۱۲۰۰ ساعت شرکت کرده است و هنوز ۶۰۰ ساعت تا رسیدن به محدودیت قانونی استفاده از این امکان فاصله دارد. 

استفاده از کلاسهای آنلاین شما را آماده تر می کند و بهره بیشتری از کلاسها می برید.

این سوال را پاسخ دادم ولی توجه به این نکته را به عزیزان توصیه می کنم که هدف کلاس زبان رفتن و استفاده از کمک هزینه نیست. تمرکز کنید بر بالا بردن تواناییها و یافتن هر چه سریعتر کار. این نوع نگاه یعنی بهره گیری حداکثری از امکانات باعث عقب ماندن شما می شود بنا را بر استفاده حداقلی بگذارید و تمرکز بر پیشرفت و یافتن فرصتها باشد به جای اینکه به فکر طولانی شدن فرصت زبان آموزی باشید باید به فکر کوتاه کردن آن و جذب شدن سریعتر به بازار کار بود.  

تجربه نشان داده است افرادی که بر استفاده از امکانات نگاه حداکثری دارند رشد چندانی نداشته اند و بر عکس افراد گروه دوم توانسته اند پله های ترقی را طی کنند و موفق تر باشند. 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar