آخرین تغییرات در جدول امتیازات برنامه نیروی متخصص کبک
08 مارس 2017 - 19:51
بازدید 395
5

اداره مهاجرت کبک امروز به طور ناگهانی و خارج از انتظار تغییراتی در جدول امتیازات کبک اعلام کرد که می توانید متن خبر اعلام شده کبک را اینجا بخوانید. به این ترتیب جدول امتیازات برنامه نیروی متخصص کبک تغییر کرده است. این جدول را نیز در این نشانی می توانید ببینید. تغییرات جدید به شرح […]

ارسال توسط :
پ
پ

اداره مهاجرت کبک امروز به طور ناگهانی و خارج از انتظار تغییراتی در جدول امتیازات کبک اعلام کرد که می توانید متن خبر اعلام شده کبک را اینجا بخوانید.

به این ترتیب جدول امتیازات برنامه نیروی متخصص کبک تغییر کرده است. این جدول را نیز در این نشانی می توانید ببینید.

تغییرات جدید به شرح زیر است:

۱- امتیاز قبولی برای افراد مجرد از ۴۹ به ۵۰ و برای افراد متاهل از ۵۷ به ۵۹ افزایش یافته است.

۲- امتیاز استخدام پذیری برای افراد مجرد از ۴۲ به ۴۳ و برای افراد متاهل از ۵۰ به ۵۲ افزایش یافته است به این ترتیب افرادی می توانند پرونده خود را سابمیت کنند که قبل از محاسبه امتیاز فرزندان و نیز امتیاز توان مالی، دست کم امتیازی معادل  ۴۳ برای افراد مجرد و ۵۲ برای افراد متاهل داشته باشند.

۳- کل امتیازاتی که فرد می توانست در سیستم کبک دریافت کند پیش از این برای افراد مجرد و متاهل به ترتیب ۱۰۳ و ۱۲۰ بود که این سقف امتیازات به ۹۹ و ۱۱۶ کاهش یافته است. این کاهش امتیازات در امتیاز مدرک (مقطع) تحصیلی و رشته های تحصیلی اتفاق افتاده است و تغییری در بخشهای دیگر مانند سن و سابقه کار نداریم. این در حالی است که حداقل امتیاز برای قبولی در کبک افزایش یافته است.

۴- امتیاز برخی رشته ها (Domaine de Formation) کم شده است. هیچ رشته ۱۶ امتیازی در جدول نمانده است و امتیاز رشته ها صفر، دو، شش، نه و یا دوازده است. برای لیست رشته ها و امتیاز آنها اینجا را کلیک کنید.

۵- ده امتیاز مدرک (Niveau de Scolairite) فوق دیپلم فنی در رشته های ۱۲ و ۱۶ امیتازی سابق منتفی شده ولی همچنان مدارک فنی سه ساله بالای دیپلم، ۸ امتیاز را دریافت می کنند.

۶- این مقررات شامل افرادی می شود که پیش از این پرونده خود را ثبت کرده اند و هنوز رسیدگی اولیه (ٍExamen Preliminaire) آنها انجام نشده است.

وضعیت امتیازی عزیزانی که با کنپارس قرارداد دارند به طور خودکار از سوی دفتر کنپارس بررسی می شود و ظرف دو هفته آینده با آنان تماس خواهیم گرفت. تقاضا داریم تا آن زمان از مراجعه حضوری و یا تلفنی خودداری کنید.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar