آخرین اخبار از تلاش ها در مورد لیست ۳۸ رشته ای و چند نکته مهم
03 اکتبر 2011 - 16:55
بازدید 472
7

علی مختاری,  با توجه به اعلام حمایت ان دی پی و برنامه این حزب برای طرح موضوع در مجلس هماهنگی ها برای ملاقات با دو نماینده دیگر این حزب که مسیولیت کار را به عهده گرفته اند برای روز چهارشنبه همین هفته در اتاوا انجام شده است و با توجه به عدم حضور من در […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری, 

با توجه به اعلام حمایت ان دی پی و برنامه این حزب برای طرح موضوع در مجلس هماهنگی ها برای ملاقات با دو نماینده دیگر این حزب که مسیولیت کار را به عهده گرفته اند برای روز چهارشنبه همین هفته در اتاوا انجام شده است و با توجه به عدم حضور من در کانادا به مدت یک هفته قرار است همکار عزیزمان خانم کاترینا پارکر که وظیفه طرح دعوا از طرف موکلین کنپارس و دیگر علاقمندان به حضور در این شکایت را بر عهده گرفته است در این جلسات شرکت کند. خانم کاترینا با علاقه غیر قابل باوری در زمینه کمک به متقاضیان لیست ۳۸ رشته ای  فعالیت می کند و اطمینان دارم با توجه به تسلطی که به موضوع دارد از پس توجیه نمایندگان به خوبی بر خواهد آمد هر چند که نمایندگان نیز بسیار به موضوع علاقمندند و بحث بیشتر به تغذیه اطلاعاتی آنها باز می گردد تا توجیه آنها.

هم زمان با این هماهنگیها روز پنجشنبه با یکی از خبرنگاران قدیمی شبکه تلویزیونی RDI که پیش از این در این خصوص ابراز علاقه کرده بود جلسه ای به اتفاق خانم پارکر برگزار شد. وی نیز که اخیرا جایزه ای را به دلیل تلاشهایش در افشا کردن یک اختلاس دولتی دریافت کرده است کاملا به موضوع تسلط یافته و ضمن تحقیق و بررسی های ژورنالیستی منتظر روشن شدن برنامه دقیق ان دی پی در طرح سوال در مجلس است. فعلا به دلایلی نام خبرنگارانی که برای همراهی با ما اعلام آمادگی کرده اند از جمله این خانم گزارشگر امکان اعلام ندارد.

نکته دیگر اینکه برای طرح موضوع در دادگاه فدرال باید ۳۰ روز پیش از آن به دولت در خصوص تمایل به کشاندن موضوع به دادگاه اخطار داد و در صورت استنکاف از رسیدگی به پرونده ها و یا بی جواب گذاشتن این نامه امکان طرح شکایت به این ترتیبی که در برنامه ما هست وجود دارد. برای ارسال آن نامه باید همه افرادی که در این شکایت حضور دارند مدارکی را امضا کنند به تعبیر دیگر زمانی می توان نامه را ارسال کرد که همه افراد همراه در این شکایت روشن شده باشند. دقیقا به همین دلیل لازم است که تا قبل از ۳۰ مهرماه همه امضاها را دریافت کرده باشیم.

دوستانی سوال کرده اند که هنوز بسته ای را دریافت نکرده اند. این بسته ها تا آخر هفته اول اکتبر به تدریج ارسال می شود. مدارکی که باید به امضای شما برسد باید آماده شود و مجموعه حقوقی خانم پارکر در حال کار روی آنهاست و امیدواریم به زودی برای ارسال در اختیار ما گذاشته شود. 

پیش از این صحبتی هم از جلسه هماهنگی در تهران برای این موضوع کرده بودیم که در صورت امکان در زمان حضور من در تهران برگزار خواهیم کرد ولی هنوز امکان عملی اجرای آن روشن نیست.

 

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar