کانادا برای 613 متقاضی اکسپرس انتری دعوت‌نامه صادر کرد
25 نوامبر 2021 - 7:27
بازدید 679
18

کانادا در تاریخ 24 نوامبر 2021، برای 613 متقاضی اکسپرس انتری دعوت‌نامه صادر کرد تا برای اقامت دائم درخواست دهند. متقاضیان دعوت‌شده، پیشاپیش از طریق یکی از برنامه‌های استانی، گواهی استانی دریافت کرده بودند که 600 امتیاز به امتیاز اکسپرس انتری آن‌ها اضافه کرده و حداقل امتیاز آن‌ها را به 737 رسانده بود. بدون گواهی […]

ارسال توسط :
پ
پ

کانادا در تاریخ 24 نوامبر 2021، برای 613 متقاضی اکسپرس انتری دعوت‌نامه صادر کرد تا برای اقامت دائم درخواست دهند.

متقاضیان دعوت‌شده، پیشاپیش از طریق یکی از برنامه‌های استانی، گواهی استانی دریافت کرده بودند که 600 امتیاز به امتیاز اکسپرس انتری آن‌ها اضافه کرده و حداقل امتیاز آن‌ها را به 737 رسانده بود. بدون گواهی استانی، حداقل امتیاز متقاضیان 137 بود.
انتخاب اخیر، ششمین انتخاب متوالی اکسپرس انتری با هدف جذب متقاضیانی بود که گواهی استانی داشتند. در انتخاب پیشین، اداره مهاجرت کانادا از 775 متقاضی با حداقل امتیاز 685 دعوت کرده بود.
اگرچه کانادا در سال جاری میلادی، انتخاب‌های زیادی را برای متقاضیان برنامه‌های استانی برگزار کرده، اما همچنان بیشترین دعوت‌نامه‌ها برای متقاضیان برنامه تجربه کانادایی صادر شده است.

انتخاب‌های اکسپرس انتری برای متقاضیان برنامه‌های استانی و تجربه کانادایی

در تاریخ 18 مارچ 2020، به دلیل همه‌گیری کرونا، دولت کانادا مرزهای این کشور را به روی مسافران بست. از آن زمان، اداره مهاجرت بر انتخاب و پذیرش مهاجرانی تمرکز کرده که پیشاپیش در کانادا حضور دارند. به‌عنوان بخشی از این سیاست، اداره مهاجرت انتخاب‌های اکسپرس انتری را برگزار و فقط از متقاضیان برنامه‌های استانی و تجربه کانادایی دعوت کرده است.
در سال 2021، کانادا 33 انتخابِ اکسپرس انتری، ویژه متقاضیان برنامه‌های استانی برگزار و برای 17،785 متقاضی، دعوت‌نامه صادر کرده تا برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند. در همین زمان، 27 انتخاب برای متقاضیان تجربه کانادایی برگزار و در آن‌ها از 133،868 متقاضی دعوت کرده است.

در 13 فوریه سال جاری، اداره مهاجرت کانادا تنها در یک انتخاب، 27،332 دعوت‌نامه برای متقاضیان برنامه تجربه کانادایی صادر کرد. در طول تابستان هم، این اداره، 6،000 دعوت‌نامه ویژه متقاضیان تجربه کانادایی را در یک انتخاب صادر کرد.
پیشتر و برای دوره‌ای در سال 2020، اداره مهاجرت انتخاب‌هایی را برگزار کرد که شامل همه برنامه‌های اکسپرس انتری از جمله برنامه‌های نیروی کار متخصص فدرال و نیروی کار ماهر فدرال هم بود.

چرا متقاضیان برنامه‌های استانی و تجربه کانادایی

عموماً تعداد زیادی متقاضی برنامه تجربه کانادایی در استخر اکسپرس انتری وجود دارد، بنابراین این ارقام تعجب‌آور نیستند. متقاضیان برنامه‌های استانی در سیستم اکسپرس انتری، باید فرآیند جداگانه‌ای را برای دریافت گواهی استانی از یک استان یا قلمرو طی کنند. البته داشتن گواهی استانی، دریافت دعوت‌نامه از اداره مهاجرت برای اقامت دائم کانادا را تضمین می‌کند.

طبق توافقات انجام‌شده بین دولت فدرال با استان‌ها و قلمروها، اداره مهاجرت همچنان به دعوت از متقاضیان برنامه‌های استانی ادامه داده است. اگرچه در صدور اقامت دائم و شهروندی، حرف آخر را اداره مهاجرت فدرال می‌زند، اما استان‌ها هم می‌توانند متقاضیانی را معرفی کنند که می‌توانند به پیشبرد برنامه‌های استراتژیک استان در جهت رشد اقتصادی و افزایش جمعیت کمک کنند. مطالعات نشان داده مهاجرانی که از طریق برنامه‌های استانی و تجربه کانادایی وارد کانادا می‌شوند، عملکرد خوبی در بازار کار دارند.
مرز کانادا در حال حاضر برای گردشگرانِ واکسینه شده و مسافرانی باز است که حضورشان در کانادا ضروری و اساسی است. مرزهای این کشور از ژانویه 2022، فقط برای افرادی باز خواهد بود که به‌طور کامل و با واکسن‌های تاییدشده واکسینه شده باشند.

اکسپرس انتری

برنامه‌های مهاجرتی فدرال از سیستم آنلاینِ اکسپرس انتری برای مدیریت درخواست‌های خود استفاده می‌کنند. سه برنامه که از طریق سیستم اکسپرس انتری مدیریت می‌شوند عبارت‌اند از: برنامه نیروی کار متخصص فدرال، برنامه نیروی کار ماهر فدرال و برنامه تجربه کانادایی. متقاضیان برنامه‌های استانی که در استخر اکسپرس انتری هم پروفایل دارند، پیشاپیش واجد شرایطِ یکی از این برنامه‌ها شده‌اند.

اکسپرس انتری از سیستم جامع رتبه‌بندی (CRS)، برای امتیازدهی و رتبه‌بندی پروفایل‌های متقاضیان خود استفاده می‌کند. متقاضیان با بیشترین امتیاز، دعوت‌نامه (ITA) دریافت می‌کنند تا برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند.
سپس یک افسر اداره مهاجرت کانادا درخواست آن‌ها را بررسی و در مورد آن تصمیم‌گیری می‌کند. پس از آن متقاضیان باید بیومتریک انجام دهند و ممکن است که برای مصاحبه هم دعوت شوند یا از آن‌ها مدارک بیشتری خواسته شود. اگر درخواستشان تائید شود، اداره مهاجرت کانادا برایشان تأییدیه اقامت دائم (COPR) صادر می‌کند. در نهایت متقاضیان مراحل فرود یا Landing را تکمیل کرده و وارد خاک کانادا می‌شوند.

خدمات شرکت کنپارس

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های 02191008339، 02191008338 یا 02159174000 تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.
همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ 09224635452 و 09034941456 از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

 

 

اکسپرس انتری دومین انتخاب برنامه‌های استانی را با پایین‌ترین امتیاز برگزار کرد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar