چه کسانی در پرونده های مهاجرت به ساسکاچوان اجازه وکالت و نمایندگی دارند؟
22 آگوست 2018 - 23:12
بازدید 451
7

بر اساس قانون خدمات مهاجرت و نیروی متخصص خارجی استان ساسکاچوان (The Foreign Worker and Immigration Services Act) که به اختصار FWRISA خوانده می شود، مشاوران مهاجرت بایستی از سوی این استان  مجوز فعالیت داشته باشند. صرف عضویت در ICCRC و شناخته شدن به عنوان مشاور مهاجرت مجاز در سطح فدرال فرد را مجاز به […]

ارسال توسط :
پ
پ

بر اساس قانون خدمات مهاجرت و نیروی متخصص خارجی استان ساسکاچوان (The Foreign Worker and Immigration Services Act) که به اختصار FWRISA خوانده می شود، مشاوران مهاجرت بایستی از سوی این استان  مجوز فعالیت داشته باشند. صرف عضویت در ICCRC و شناخته شدن به عنوان مشاور مهاجرت مجاز در سطح فدرال فرد را مجاز به فعالیت در برنامه های مهاجرتی استان ساسکاچوان نمی کند و هرگونه فعالیت بدون مجوز غیرقانونی است و پیگرد خواهد داشت. علاوه بر این، قانون از نیروی متخصص خارجی که متقاضی مهاجرت هستند در مقابل هرگونه سوءرفتار از سوی مشاوران مهاجرت حمایت می کند.

بنابراین مشاوران مهاجرت و  کارفرمایان نیروی متخصص خارجی قبل از ارائه هرگونه خدمات مهاجرتی برای استان ساسکچوان، بایستی مجوز FWRISA را از استان ساسکچوان دریافت کنند. این مجوز نشان دهنده شفافیت و مسئولیت پذیری مشاوران مهاجرت به استان ساسکچوان است و عضویت در انجمن کانادایی نظارت بر مشاورین مهاجرت ICCRC بدین معنا نیست که مشاور مهاجرت می تواند در حوزه ساسکچوان نیز فعالیت داشته باشد. 

متقاضیان باید دقت کنند کار خود را تنها به افراد و موسسات مجاز بسپارند. نیاز به تاکید نیست که مجموعه کنپارس به مدیریت علی مختاری مجوز فعالیت در این استان را داراست.

برای مشاهده فهرست کامل اسامی مشاوران مهاجرت که دارای مجوز از سوی استان ساسکچوان هستند، اینجا را کلیک کنید.

سسکچوان یا ساسکچوان Saskatchewan استانی سبز و آفتابی در غرب کشور کانادا می باشد، که از سمت شرق با استان منیتوبا Manitoba و از سمت غرب در همسایگی استان آلبرتا Alberta قراردارد. مرکز آن رجینا و کلان شهر آن سسکتون است. برای اینکه با این استان آشنایی بیشتری پیدا کنید، اینجا را کلیک کنید. 

اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط لازم برای برنامه های مهاجرتی استان ساسکچوان را اینجا بخوانید. 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar