چشم انداز سفر به کانادا در ماه ژوئن ۲۰۲۱
19 جولای 2021 - 16:00
بازدید 267
8

افکار عمومی و شرایط کووید19 در کانادا و سایر کشورها تأثیر مستقیمی بر لغو محدودیت‌های سفر خواهد داشت تا روز 21 جولای 2021، مرزهای کانادا برای سفرهای غیر ضروری بسته است. افرادی که از محدودیت‌های سفر معاف هستند، باید 14 روز قرنطینه شده و تست کرونا را در روز هشتم انجام دهند، مگر اینکه به […]

ارسال توسط :
پ
پ

افکار عمومی و شرایط کووید19 در کانادا و سایر کشورها تأثیر مستقیمی بر لغو محدودیت‌های سفر خواهد داشت

تا روز 21 جولای 2021، مرزهای کانادا برای سفرهای غیر ضروری بسته است. افرادی که از محدودیت‌های سفر معاف هستند، باید 14 روز قرنطینه شده و تست کرونا را در روز هشتم انجام دهند، مگر اینکه به طور کامل واکسینه شده باشند.

دولت فدرال طی روزهای آینده، تصمیم گیری جدیدی در مورد تمدید یا کاهش تدریجی محدودیت‌های سفر خواهد گرفت. طبق نظرسنجی «Nanos Research»، اکثر کانادایی‌ها از این محدودیت‌ها برای کاهش شیوع کرونا حمایت کرده اند.

به گفته دولت کانادا، مرزهای این کشور تنها زمانی که 80 درصد کانادایی‌ها به طور کامل واکسینه شوند، برای عموم باز خواهد شد. به علاوه، تعداد مبتلایان جدید، شیوع نسل‌های جدید ویروس، و وضعیت کووید19 در سایر کشورها، بر تصمیم گیری در مورد بازگشایی مرزهای کانادا تأثیرگذار خواهد بود.

گردشگری

گردشگری یا توریسم به عنوان سفر «غیر ضروری» شناخته می‌شود. نخست وزیر کانادا، آقای «جاستین ترودو»، پیش از این اظهار داشت که گردشگران کاملاً واکسینه شده می‌توانند در مرحله بعدی کاهش محدودیت‌ها، به کانادا بیایند. توریست‌های واکسینه نشده کماکان مجاز به سفر نخواهند بود.

با وجود آسیبی که طی دوران کرونا به صنعت گردشگری کانادا وارد شده است، آقای «ترودو» صراحتاً اعلام کرده که افکار عمومی و شرایط کووید19 در کانادا و سایر کشورها تأثیر مستقیمی بر لغو محدودیت‌های سفر خواهد داشت.

مرز کانادا-آمریکا

محدودیت‌های سفر برای مسافران آمریکا از سایر کشورها مجزا است؛ زیرا آمریکا مهم‌ترین شریک تجاری کانادا بوده، و این دو کشور دارای بزرگ‌ترین مرز زمینی در جهان هستند. نیروی کار حیاتی که از آمریکا به کانادا می‌آیند، از محدودیت‌های سفر و قرنطینه اجباری معاف خواهند بود.

با این همه، مسافران «غیر ضروری» که از آمریکا می‌آیند، مشمول لغو یا تمدید محدودیت‌های سفر مشابه با سایر کشورها خواهند بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar