سیستم پیگیریِ درخواست‌های اسپانسرشیپ همسر و فرزند
06 فوریه 2022 - 4:29
بازدید 883
20

کانادا سیستم جدیدی برای پیگیری درخواست‌های اسپانسرشیپ همسر و فرزند راه‌اندازی می‌کند. متقاضیان برنامه اسپانسرشیپی همسر و فرزندانِ تحت تکفل، از این پس می‌توانند وضعیت درخواست خود را به صورت آنلاین ردیابی کنند. کانادا یک پورتال آنلاین راه‌اندازی کرده که در آن متقاضیان اسپانسرشیپی همسر و فرزند می‌توانند درخواست‌های خود را به صورت آنلاین پیگیری […]

ارسال توسط :
پ
پ

کانادا سیستم جدیدی برای پیگیری درخواست‌های اسپانسرشیپ همسر و فرزند راه‌اندازی می‌کند.

متقاضیان برنامه اسپانسرشیپی همسر و فرزندانِ تحت تکفل، از این پس می‌توانند وضعیت درخواست خود را به صورت آنلاین ردیابی کنند. کانادا یک پورتال آنلاین راه‌اندازی کرده که در آن متقاضیان اسپانسرشیپی همسر و فرزند می‌توانند درخواست‌های خود را به صورت آنلاین پیگیری کنند.

سیستم پیگیریِ یادشده را می‌توان در وب‌سایت دولت کانادا پیدا کرد. این سیستم در حال حاضر فقط برای افرادی است که برای اسپانسرشیپی همسر و فرزندان تحت تکفل درخواست می‌دهند و برای خود متقاضیان و نمایندگان آن‌ها قابل دسترسی است.

اداره مهاجرت و شهروندی کانادا در فرم آنلاین اظهار داشته که اطلاعات سیستم پیگیری، هر زمان پیش از تصمیم‌گیری نهایی افسر مهاجرت، می‌تواند تغییر کند. همچنین اضافه کرده ممکن است بین پیشروی واقعی درخواست‌های اسپانسرشیپی و اطلاعات نشان داده شده در سیستم پیگیری، تأخیر یا تفاوت‌هایی وجود داشته باشد.

سیستم پیگیری اوایل این هفته توسط وزیر مهاجرت، شان فریزر، به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای مدرن کردن سیستم مهاجرت کانادا، اعلام شد.

چرا سیستم پیگیری آنلاین؟

در بیانیۀ دولتی آمده است: ما درک می‌کنیم که متقاضیان خواهان دسترسی آسان‌تر به پرونده‌هایشان و آگاهی از وضعیت آن‌ها هستند. به همین دلیل یک سیستم جدید برای پیگیری درخواست‌های اقامت دائم، در فوریه ۲۰۲۲ برای همسران و افراد تحت تکفل معرفی خواهیم کرد تا به متقاضیان اجازه دهد که به راحتی به اطلاعاتِ درخواست و وضعیت خود به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند.

دولت همچنین می‌خواهد در تابستان ۲۰۲۲، ارائۀ آنلاین درخواست‌ها را برای مهاجران گسترش دهد. ارائه آنلاین درخواست‌ها، به منظور به حداقل رساندن تأخیرهای مرتبط با درخواست‌های کتبی و همه‌گیری کرونا انجام می‌شود.
در بیانیۀ دولت آمده است که تلاش‌ها تا به امروز باعث شده، میانگین ​​زمان رسیدگی به درخواست‌های اسپانسرشیپی همسر به استاندارد دوازده ماهه بازگردد.

کانادا در تمام برنامه‌های اقتصادی با درخواست‌های مهاجرتی عقب‌افتاده مواجه است. تا دسامبر ۲۰۲۱، ۵۴،۶۸۳ متقاضی اسپانسرشیپ همسر و ۸،۸۴۸ متقاضی اسپانسرشیپ فرزند و سایر متقاضیان برنامه خانواده در انتظار بررسی پرونده‌های خود بودند.

خدمات شرکت کنپارس

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹، ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ یا ۰۲۱۵۹۱۷۴۰۰۰ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.
همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ ۰۹۲۲۴۶۳۵۴۵۲ و ۰۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶ از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar