وضعیت بهتر کار ساختمان‌سازی نسبت به دوره‌های بهبود اقتصادی گذشته
08 می 2010 - 11:51
بازدید 363
10

  وقتی می‌شنویم که بیشتر مشاغلی که در ماه مارچ گذشته ایجاد شده‌ از نوع نیمه‌وقت بوده‌اند، این موضوع به ذهنمان خطور می‌کند که شاید وضعیت سلامت اقتصادی در کانادا هنوز چندان ثبات نیافته باشد.  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

وقتی می‌شنویم که بیشتر مشاغلی که در ماه مارچ گذشته ایجاد شده‌ از نوع نیمه‌وقت بوده‌اند، این موضوع به ذهنمان خطور می‌کند که شاید وضعیت سلامت اقتصادی در کانادا هنوز چندان ثبات نیافته باشد.  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

با نگاهی دقیق‌تر به ترکیب کارهایی که در ماه گذشته و حتی به عبارت دیگر در نه ماهه گذشته ایجاد شده، می‌بینیم که این روند صعودی بیشتر به دلیل بالا رفتن مداوم تعداد مشاغل در حوزه ساختمان‌سازی بوده است. برای مثال در ماه مارچ ۲۱ هزار شغل در زمینه ساختمان‌سازی ایجاد شد که در مقایسه با ماه جولای ۲۰۰۹ که زمان آغاز بهبود اقتصادی محسوب می‌شود، تعداد شاغلان در این صنعت ۶۶ هزار و ۲۰۰ نفر افزایش داشته که یک رشد ۴ درصدی را نشان می‌دهد.  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

این مقدار از افزایش اشتغال نسبت به افزایش اشتغال در این صنعت در مدت مشابه (نه ماهه) دو بحران گذشته در سال‌های ۱۹۸۲(با ۳.۱ درصد رشد) و ۱۹۹۰(با ۲ درصد رشد) بسیار بیشتر است. بیشترین رشد این صنعت در استان انتاریو با ایجاد ۳۳ هزار و ۴۰۰ شغل جدید اتفاق افتاده است. بعد از آن استان کبک با ۲۱ هزار و ۶۰۰ شغل جدید قرار می‌گیرد و رتبه سوم نیز به استان بریتیش کلمبیا با ۴ هزار و ۷۰۰ شغل تازه تعلق می‌گیرد. بعد از این استان‌ها نیز به ترتیب استان‌های نیو برانزویک با ۲‌هزار و۵۰۰  و نووااسکوشیا با ۷۰۰ شغل جدید قرار می‌گیرند.  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

از ماه جولای سال ۲۰۰۹ به این سو تعداد مجوزهای درخواست‌ شده برای ساختمان‌های مسکونی افزایش چشمگیری داشته و ارزش آنها نیز در هفت ماه گذشته ۳۴ درصد رشد یافته. اما برعکس در ساختمان‌های غیرمسکونی این میزان با ۲۲ درصد کاهش روبه‌رو بوده است. گرچه بالارفتن نرخ بهره و اعمال مالیات ترکیبی HST می‌تواند باعث کم شدن تقاضای منازل مسکونی در آینده باشد،‌ اما با توجه به چشم‌انداز رشد ساختمان‌های غیر مسکونی در هر سه حوزه تجاری، صنعتی و شرکتی، امید می‌رود که این امر تا حدی باعث جبران این کاهش شود و تا سال ۲۰۱۱ میزان اشتغال در ساختمان‌سازی به قوت خود باقی بماند.  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

برای مشاهده اصل مقاله اینجا را ببینیدشرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar