نقض حقوق مولف و برداشت غیر قانونی مطالب از سایت کنپارس
27 ژانویه 2011 - 15:00
بازدید 244
6

علی مختاری   متاسفانه برداشت غیرقانونی مطالب سایت ما و سرقت آشکار ادبی از سوی موسسات مهاجرتی ادامه دارد. این نقض آشکار حقوق افرادی است که در این سایت برای تولید مطالب زحمت می کشند و روا نیست عده ای فرصت طلب بدون صرف هزینه و بدون اشاره به منبع مطالب از حاصل دسترنج آنها […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری

 

متاسفانه برداشت غیرقانونی مطالب سایت ما و سرقت آشکار ادبی از سوی موسسات مهاجرتی ادامه دارد. این نقض آشکار حقوق افرادی است که در این سایت برای تولید مطالب زحمت می کشند و روا نیست عده ای فرصت طلب بدون صرف هزینه و بدون اشاره به منبع مطالب از حاصل دسترنج آنها بهره برده و از این نمد برای خود کلاهی بسازند و اعتباری کسب کنند.

این اتفاق برای بنده به عنوان مدیر مسئول و صاحب امتیاز این وب سایت بسیار گران است و از این طریق به همه متخلفین برای آخرین بار اخطار می کنم که دست از این حرکت خلاف قانون بردارند.

اخیرا برای تعدادی از این افراد ایمیلهایی زده ایم که در مواردی کاملا پاسخ مثبت گرفته ایم و در مواردی نیز با بی توجهی این افراد روبرو بوده ایم ولی متخلفین دسته دوم بدانند که ما از همه راهکارهای قانونی در کانادا و ایران در جهت حفظ حقوق خود بهره خواهیم برد.  علاوه بر این در همین وب سایت این دسته از سارقان ادبی را که معمولا از اعتبار چندانی نیز در بازار مهاجرت برخوردار نیستند معرفی می کنیم تا متقاضیان و علاقمندان مهاجرت بدانند افرادی که  می توانند به راحتی حقوق دیگران را نقض کنند و از آن بهره برداری مالی کنند نمی توانند افراد قابل اعتمادی در سپردن پرونده بزرگترین پروژه زندگی خود به آنان باشند.

جالب آن است که گاه نکات جالبی نیز در مورد آنان کشف می کنیم به عنوان مثال یکی از همین سارقین یک نشانی را در مونترآل به عنوان دفتر کانادای خود معرفی کرده است که اساسا چنین آدرسی وجود خارجی ندارد و تلفن اعلام شده آن دفتر نیز با کد منطقه ای مونترآل تطابق نداشته و مربوط به ایالت نیویورک آمریکاست ضمن اینکه آن شماره نیز هرگز پاسخگو نیست.

از خوانندگان مطالب وب سایت نیز تقاضا دارم در صورت مشاهده مطالب ما در جایی غیر از این وب سایت مراتب را به ایمیل [email protected]  اطلاع دهند و ما را در حفظ حقوق نویسندگان و دست اندر کاران این وب سایت یاری کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar