قوانین مهاجرت از طریق سرمایه گذاری سخت تر خواهد شد
15 فوریه 2010 - 19:01
بازدید 381
9

نگارنده: علی مختاری از قرار اطلاع پنجشنبه گذشته جلساتی در وزارت مهاجرت و شهروندی کانادا با حضور نمایندگان استان کبک و روسای بخشهای اقتصادی درگیر در برنامه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری برگزار شده است که محور آن تغییر مقررات مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در هر دو برنامه کبک و فدرال  بوده است.  شرکت کنپارس […]

ارسال توسط :
پ
پ

نگارنده: علی مختاری

از قرار اطلاع پنجشنبه گذشته جلساتی در وزارت مهاجرت و شهروندی کانادا با حضور نمایندگان استان کبک و روسای بخشهای اقتصادی درگیر در برنامه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری برگزار شده است که محور آن تغییر مقررات مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در هر دو برنامه کبک و فدرال  بوده است.  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

موضوع همچنان در دست مذاکره است و جلسه هفته گذشته به نتیجه قطعی نرسیده است اما مذاکرات بر سر دو موضوع میزان دارایی مورد نیاز و نیز میزان سرمایه گذاری انفعالی مورد نظر متمرکز شده است. در حال حاضر متقاضی اقدام از طریق سرمایه گذاری باید معادل ۸۰۰ هزار دلار دارایی داشته باشد و پش از قبولی نیز معادل ۴۰۰ هزار دلار برای ۵ سال سرمایه گذاری انفعالی کند که در صورت درخواست متقاضی بانکها با دریافت ۱۲۰ هزار دلار بخش دوم را به عهده می گیرند. اکنون پیشنهاداتی که روی آن مذاکرات ادامه دارد به شرح زیر است:  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

۱- میزان حداقل دارایی مورد نیاز برای بدست آوردن شرط اقدام به عنوان سرمایه گذار

الف:  ۸۰۰ هزار دلار بماند

ب: به یک میلیون و ششصد هزار دلار افزایش یابد

ج: به دو میلیون دلار افزایش یابد  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

۲- میزان سرمایه گذاری انفعالی نیز:

الف: ۴۰۰ هزار دلار بماند

ب: به ۶۰۰ هزار دلار افزایش یابد که در این صورت برای استفاده از تسهیلات بانکی به جای ۱۲۰ هزار دلار باید ۱۸۰ هزار دلار پرداخت شود

ج: به ۸۰۰ هزار دلار افزایش یابد که در این صورت برای استفاده از تسهیلات بانکی باید ۲۴۰ هزار دلار پرداخت شود  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 

خبرها حاکی از آن است که به احتمال بسیار زیاد میزان دارایی همان ۸۰۰ هزار دلار می ماند اما سرمایه گذاری انفعالی به ۶۰۰ هزار دلار افزایش خواهد یافت و به این ترتیب در صورت تمایل متقاضی، برای استفاده از تسهیلات هم باید ۱۸۰ هزار دلار پرداخت نمود.  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

به هر حال دیر یا زود نتیجه قطعی مذاکرات اعلام خواهد شد ولی این تغییرات از پاییز امسال (September ۲۰۱۰) اجرایی خواهند شد بنابراین اگر قصد اقدام دارید در اولین فرصت اقدام کنید.

   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

موفق باشید  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar