فرصت محدود پیش خرید در یک پروژه مسکونی مورد تایید کنپارس در مونترال
05 مارس 2018 - 3:22
بازدید 291
6

بسیار خوشحالیم که پروژه بسیار مناسبی را برای پیش خرید به علاقمندان سرمایه گذاری در مونترآل معرفی می کنیم. این پروژه در بخش اداری و مرکزی شهر و در منطقه بندر قدیم قراردارد، جایی که بسیاری از مهمترین دفاتر دولتی از جمله اداره مهاجرت کبک، هتل های خاص، دفاتر وکلا و نیز گالری های هنری […]

ارسال توسط :
پ
پ

بسیار خوشحالیم که پروژه بسیار مناسبی را برای پیش خرید به علاقمندان سرمایه گذاری در مونترآل معرفی می کنیم. این پروژه در بخش اداری و مرکزی شهر و در منطقه بندر قدیم قراردارد، جایی که بسیاری از مهمترین دفاتر دولتی از جمله اداره مهاجرت کبک، هتل های خاص، دفاتر وکلا و نیز گالری های هنری متعدد متمرکز شده اند. این پروژه در نزدیکی ایستگاه مترو و نیز ایستگاه قطار مرکزی مونترآل است.

این پروژه برج ۳۵ طبقه ۲۵۱ واحدی پاییز سال ۲۰۲۱ آماده تحویل خواهد بود و واحدهایی از ۴۱۸ فوت مربع (حدود ۴۰ متر) تا ۳۹۵۲ فوت مربع (حدود ۳۶۰ متر مربع) ارایه می کند و در حال حاضر تنها ۵۰ واحد از این تعداد برای فروش باقی است. ارزان ترین واحد موجود این پروژه یک سوییت ۲۹۴هزار دلاری و گران ترین آن پنت هاوس چهارخوابه ای در طبقه ۳۴ با ۴ سرویس بهداشتی و با قیمت ۴۷۴۴۹۰۰ دلار کاناداست. 

واحدهای یک خوابه آن از ۳۲۲۹۰۰ تا ۳۵۶۹۰۰ دلار و واحدهای دوخوابه آن از ۵۵۰۰۰۰ تا ۶۶۷۹۰۰ دلار است.

برای خرید در این پروژه لازم است مبلغ ۳۵ درصد قیمت واحد را در ۴ قسط پرداخت کنید و بقیه موقع تحویل و با وام بانکی قابل پرداخت خواهد بود. کسانی که موکل کنپارس هستند و پرونده مهاجرتی در جریان دارند ممکن است امکان پرداخت ۲۰ درصد به جای ۳۵ درصد فراهم شود.

با توجه به موقعیت ویژه این پروژه خرید آن را به علاقمندان توصیه می کنیم.

در صورت علاقمندی به خرید در این پروژه و دریافت اطلاعات بیشتر به ما ایمیل بزنید Info @ Parscanafa.com لطفا در موضوع ایمیل بنویسید پیش خرید آپارتمان در مونترآل.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar