عزم کنپارس در پیگیری تک تک پرونده ها تا آخرین مرحله
10 دسامبر 2010 - 17:51
بازدید 260
7

علی مختاری   همانگونه که در خبرها آمده بود اخیرا اداره مهاجرت در دمشق در مواردی رویه ای ناعادلانه و گاه غیر قانونی را در پیش گرفته و پرونده برخی از متقاضیان ایرانی را به دلایل غیر قابل قبول رد می کند. این موارد شامل ندادن امتیاز کافی و مطابق قانون به تحصیلات پزشکان و […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری

 

همانگونه که در خبرها آمده بود اخیرا اداره مهاجرت در دمشق در مواردی رویه ای ناعادلانه و گاه غیر قانونی را در پیش گرفته و پرونده برخی از متقاضیان ایرانی را به دلایل غیر قابل قبول رد می کند. این موارد شامل ندادن امتیاز کافی و مطابق قانون به تحصیلات پزشکان و دیگر دارندگان مدارک دکتری حرفه ای، بهانه جویی در دادن امتیاز خویشاوند در کانادا و گاه خودداری از دادن امتیاز تحصیلات همسر بوده است.

لازم می دانم از این طریق به همه موکلین کنپارس اعلام کنم که با وجود اینکه پرونده های رد شده این شرکت به تعداد انگشتان یک دست نیز نمی رسد اما کنپارس از همه امکانات خود برای اصلاح رویه اداره مهاجرت به طور کلی و نیز پیگیری تک تک پرونده ها تا بالاترین مراجع رسیدگی و تجدید نظر استفاده خواهد کرد.  در حال حاضر دادخواستهای مربوط به دادگاه فدرال در ارتباط با امتیاز پزشکان آماده شده است و به زودی ۳ پرونده رد شده این شرکت در نوبت رسیدگی دادگاه فدرال قرار خواهد گرفت.

از آنجا که رای صادره در دادگاه فدرال برای دیگر دادگاهها و نیز اداره مهاجرت در موارد مشابه لازم الاتباع خواهد بود از این رو امیدواریم با موفقیت هر یک از این سه پرونده در آن دادگاه موضوع از اساس و برای همیشه و نیز به نفع همه داوطلبان دارای مدرک دکتری حرفه ای حل شود.

در کنار این تلاشها از دوستان نیز تقاضا داریم با امضای نامه آنلاین خطاب به وزیر امکان چانه زنی ما را در دادگاه و نیز اداره مهاجرت بالا برده  و از این جهت به موفقیت این حرکت کمک کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar