صدور 95 دعوتنامه در جدیدترین انتخاب پایلوت تکنولوژی بریتیش کلمبیا
14 مارس 2021 - 9:57
بازدید 490
11

بریتیش کلمبیا در سال جاری، 1926 متقاضی را برای درخواست نامزدی استانی دعوت کرده است. بریتیش کلمبیا در روز 9 مارس، 95 دعوتنامه برای درخواست نامزدی استانی و اقامت دائم صادر کرد. «پایلوت تکنولوژی برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا» (BC PNP Tech Pilot) دعوتنامه ها را برای متقاضیان «اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» (EEBC) و «مهاجرت […]

ارسال توسط :
پ
پ

بریتیش کلمبیا در سال جاری، 1926 متقاضی را برای درخواست نامزدی استانی دعوت کرده است.

بریتیش کلمبیا در روز 9 مارس، 95 دعوتنامه برای درخواست نامزدی استانی و اقامت دائم صادر کرد.

«پایلوت تکنولوژی برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا» (BC PNP Tech Pilot) دعوتنامه ها را برای متقاضیان «اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» (EEBC) و «مهاجرت از طریق تخصص» (SI) صادر کرده است.

مدعوین که از زیرشاخه های «نیروی کار متخصص» و «فارغ التحصیلان بین الملل» بودند، حداقل امتیاز استانی 80 را داشتند.

بریتیش کلمبیا در سال جاری، 12 انتخاب برگزار کرده، و با مورد اخیر، مجموع دعوتنامه های صادر شده را به 1926 رسانده است.

متقاضیان 30 روز تقویمی فرصت دارند تا برای درخواست اقدام کنند.

 

درباره پایلوت تکنولوژی

«پایلوت تکنولوژی BC PNP» یک مسیر مهاجرت سریع برای نیروی کار فنی مورد نیاز و دانشجویان بین الملل است. برای واجد شرایط بودن در این برنامه، متقاضیان باید در یکی از زیرشاخه های مهاجرت استانی موجود در بریتیش کلمبیا ثبت نام کرده، و در یکی از 29 شغل واجد شرایط پایلوت تکنولوژی، حداقل 12 ماه پیشنهاد شغلی معتبر داشته باشند.

برای ثبت نام در شاخه های «EEBC» و «SI»، متقاضیان باید ابتدا از طریق پورتال آنلاین «BC PNP» پروفایلی ایجاد کرده، و در «سیستم ثبت نام مهاجرت از طریق تخصص» (SIRS) خود، ثبت نام کنند.

متقاضیان براساس فاکتورهایی مانند سطح تحصیلات، سابقه کار مستقیم با استان، و داشتن پیشنهاد شغلی از بریتیش کلمبیا، مورد ارزیابی و امتیازدهی قرار می گیرند. انتخاب های پایلوت تکنولوژی به صورت هفتگی برگزار می شوند.

پس از مطالعه ای دقیق بر بازار کار در سال 2017، مشخص شد که بریتیش کلمبیا نیاز مبرمی به استعدادهای فنی دارد. در نتیجه، در ماه می همان سال، «پایلوت تکنولوژی» برای کمک به رشد بخش تکنولوژی، و تسهیل مهاجرت نیروی کار متخصص موردنیاز در بریتیش کلمبیا، راه اندازی شد. این برنامه آخرین بار تا ماه ژوئن 2021، تمدید شده است.

 

پایلوت تکنولوژی برای متقاضیان اکسپرس انتری

به متقاضیان اکسپرس انتری که از بریتیش کلمبیا نامزدی دریافت می کنند ، 600 امتیاز فوق العاده در «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) اکسپرس انتری تعلق می گیرد، و «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) در انتخاب اکسپرس انتری فدرال آتی، برای آنها تضمین خواهد شد.

اکسپرس انتری سیستم مدیریت برنامه برای سه برنامه مهاجرت فدرال است: «برنامه نیروی کار متخصص فدرال» (FSWP)، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» (FSTP)، و «برنامه تجربه کانادایی» (CEC).

متقاضیان اکسپرس انتری بر اساس عواملی مانند سن، سابقه کار تخصصی، تحصیلات، و توانایی زبان انگلیسی یا فرانسه، امتیازدهی می شوند.

سپس کانادا از آنها دعوت می کند تا از طریق انتخاب های اکسپری انتری، برای اقامت دائم اقدام کنند. در صورت تأیید و پس از ورود به کانادا، افراد می توانند برای دریافت وضعیت اقامت دائم درخواست دهند.

آخرین انتخاب اکسپرس انتری در تاریخ 13 فوریه، بزرگ ترین مورد در تاریخ بود، که از تمامی متقاضیان «CEC» دعوت به عمل آمد تا برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar