صدور 5000  دعوتنامه برای متقاضیان «CEC» در جدیدترین انتخاب اکسپرس انتری
27 مارس 2021 - 15:00
بازدید 513
10

کانادا به پذیرش 108،500 تازه وارد از طریق برنامه های تحت مدیریت اکسپرس انتری ادامه خواهد داد. کانادا در روز 18 مارس، 5000 متقاضی اکسپرس انتری را برای درخواست اقامت دائم دعوت کرد. مدعوین، واجد شرایط «برنامه تجربه کانادایی» (CEC)، و دارای حداقل امتیاز 449 بودند. برخی از الزامات اساسی برای «CEC» شامل یک سال […]

ارسال توسط :
پ
پ

کانادا به پذیرش 108،500 تازه وارد از طریق برنامه های تحت مدیریت اکسپرس انتری ادامه خواهد داد.

کانادا در روز 18 مارس، 5000 متقاضی اکسپرس انتری را برای درخواست اقامت دائم دعوت کرد.

مدعوین، واجد شرایط «برنامه تجربه کانادایی» (CEC)، و دارای حداقل امتیاز 449 بودند. برخی از الزامات اساسی برای «CEC» شامل یک سال سابقه کار حرفه ای تمام وقت در کانادا، و مهارت های زبان متوسط ​​(intermediate) می باشد.

متقاضیانی که حداقل امتیاز 449 را داشتند، تنها در صورتی دعوت شدند که مشخصات اکسپرس انتری خود را قبل از روز 19 فوریه 2021 به وقت کانادا، ثبت کرده باشند. (بر اساس قانون تعیین اولویت پذیرش در وضعیت تساوی)

انتخاب مختص «CEC» اخیر نشان می دهد که «اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) با وجود محدودیت های سفر، به پذیرش درخواست های متقاضیان داخل کانادا ادامه داده است. طبق داده های «IRCC»، حدود 77 درصد از متقاضیان اکسپرس انتری در کانادا، واجد شرایط «CEC» هستند.

به گفته آقای «دیوید کوهن»، دادستان و شریک ارشد آقای «کمپبل کوهن»، دولت فدرال پذیرش متقاضیان اکسپرس انتری را که در حال حاضر در کانادا هستند، به منظور رسیدن به اهداف مهاجرت خود برای سال 2021، در اولویت قرار داده است. وی همچنین اظهار داشت که «IRCC» در راستای دستیابی به این هدف، انتخاب های مختص «PNP» و مختص «CEC» را برگزار کرده است.

انتخاب قبلی اکسپرس انتری که در روز 17 مارس برگزار شد، متقاضیان «PNP» را مورد هدف قرار داد. این افراد دارای مهارت های لازم برای حمایت از بازار کار منطقه هستند، و دارای امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) بالاتری می باشند؛ زیرا دریافت نامزدی استانی، 600 امتیاز فوق العاده را برای متقاضیان اکسپرس انتری به دنبال دارد.

این اولین انتخاب مختص «CEC» از روز 13 فوریه است، زمانی که «IRCC» تمامی متقاضیان واجد شرایط «CEC» را از استخر اکسپرس انتری دعوت کرد. (مجموع 27332 دعوتنامه)

با انتخاب اخیر، تعداد «دعوتنامه ها برای ارسال درخواست» (ITA) صادر شده در سال 2021، به 43،840 مورد رسید. در همین زمان در سال گذشته، «IRCC» تنها 19،368 دعوتنامه صادر کرده بود.

برای جبران کمبود مقیمان دائمی که در سال 2020 پذیرفته شدند، کانادا متعهد شده است تا از 401،000 مهاجر جدید در سال 2021، استقبال کند. انتظار می رود که 108،500 متقاضی از طریق برنامه های تحت مدیریت اکسپرس انتری به کانادا بیایند.

 

اکسپرس انتری چگونه کار می کند؟

اکسپرس انتری در واقع سیستم مدیریت برنامه کانادا برای سه برنامه مهاجرت فدرال است: «برنامه نیروی کار متخصص فدرال» (FSWP)، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» (FSTP)، و «برنامه تجربه کانادایی» (CEC).

برای ورود به استخر اکسپرس انتری، متقاضیان باید واجد شرایط یکی از برنامه های مذکور باشند. این افراد تحت «CRS»، و بر اساس عواملی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار، مهارت زبان در انگلیسی یا فرانسه، و عوامل دیگر، امتیازدهی می شوند.

«IRCC» متقاضیان دارای بالاترین امتیاز را برای درخواست اقامت دائم کانادا دعوت خواهد کرد.

 

منبع خبر: canada.ca, March 2021

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar