صدور 299 دعوتنامه در جدیدترین انتخاب استانی منیتوبا
13 مارس 2021 - 22:22
بازدید 436
7

در سال جاری، منیتوبا از 1292 متقاضی دعوت به عمل آورده است. منیتوبا در روز 11 مارس، از 299 متقاضی مهاجرت دعوت کرد تا برای نامزدی استانی درخواست دهند. «برنامه انتخاب استانی منیتوبا» (MPNP) برای پنجمین بار در سال جاری، از «نیروی کار متخصص» و «فارغ التحصیلان بین الملل» دعوت کرده است تا در یکی […]

ارسال توسط :
پ
پ

در سال جاری، منیتوبا از 1292 متقاضی دعوت به عمل آورده است.

منیتوبا در روز 11 مارس، از 299 متقاضی مهاجرت دعوت کرد تا برای نامزدی استانی درخواست دهند.

«برنامه انتخاب استانی منیتوبا» (MPNP) برای پنجمین بار در سال جاری، از «نیروی کار متخصص» و «فارغ التحصیلان بین الملل» دعوت کرده است تا در یکی از سه زیرشاخه مهاجرت زیر اقدام کنند:

  • نیروی کار متخصص منیتوبا
  • شاخه آموزش بین الملل
  • نیروی کار متخصص خارجی

 

تعداد دعوتنامه ها (که به عنوان «دعوتنامه اقدام به درخواست LLA» شناخته می شوند) همراه با حداقل امتیازات موردنیاز برای «فرم ابراز علاقه مندی» (EOI) به شرح زیر است:

  • «نیروی کار متخصص منیتوبا» – 261 LAA با امتیاز حداقل 459؛
  • «نیروی کار متخصص خارجی» – 3 LAA با امتیاز حداقل 728؛ و
  • «شاخه آموزش بین الملل» – 35 LAA، بدون نیاز به امتیاز EOI

 

در این انتخاب، 5 «LAA» به متقاضیان اکسپرس انتری اختصاص یافت.

 

«اکسپرس انتری»

سیستم اکسپرس انتری مسیر اصلی کانادا برای مدیریت برنامه های نیروی کار متخصص است. دریافت «دعوتنامه اقامت دائم» با ارسال درخواست از طریق اکسپرس انتری امکان پذیر است. این دعوتنامه ها از طرف «اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) صادر می شود. افراد همچنین می توانند وارد استخر اکسپرس انتری شده، و سپس از استانی مانند منیتوبا، دعوتنامه دریافت کنند.

برای ورود به استخر اکسپرس انتری، متقاضیان باید شرایط یکی از سه برنامه آن را را داشته باشند. سپس این افراد براساس «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) امتیازدهی می شوند؛ که فاکتورهایی مانند سن، سابقه کار، تحصیلات، و مهارت های زبانی را در بر می گیرد.

متقاضیان دارای بالاترین امتیاز، از طریق انتخاب های منظم اکسپرس انتری، «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) اقامت دائم دریافت می کنند.

در صورت دریافت نامزدی استانی از استان هایی مانند منیتوبا، متقاضیان 600 امتیاز «CRS» فوق العاده دریافت کرده، و «ITA» برای آنها تضمین می شود.

 

درباره «MPNP»

متقاضیان برای استفاده از «PNP» منیتوبا، باید «EOI» خود را در سیستم «MPNP» ثبت کنند. این امر افراد را قادر می سازد تا «LAA» را از طریق زیرشاخه های «نیروی کار متخصص منیتوبا» و «نیروی کار متخصص خارجی» دریافت کنند.

سپس منیتوبا امتیازی از 1000 (بر اساس عوامل سرمایه انسانی و همچنین ارتباط با منیتوبا) به متقاضیان خواهد داد.

زیرشاخه های «نیروی کار متخصص منیتوبا» و «نیروی کار متخصص خارجی» به این استان اجازه می دهند متقاضیانی را که نیازهای بازار کار را برآورده می کنند، شناسایی کند.

متقاضیان خارج از کشور باید ارتباط خود را با منیتوبا نشان دهند. (شامل روابط نزدیک خانوادگی، تجربه قبلی در منیتوبا، یا دعوت از طریق یک طرح استخدام در منیتوبا). برای واجد شرایط بودن در زمان درخواست، متقاضیان نیازی به حضور در منیتوبا ندارند.

برای دریافت دعوتنامه تحت زیرشاخه «نیروی کار متخصص منیتوبا»، متقاضیان باید پیشنهاد شغلی تمام وقت از یک کارفرمای استانی داشته باشند.

فارغ التحصیلان بین المللی که تحصیلات خود را در منیتوبا به پایان می رسانند، در صورت داشتن تخصص مورد نیاز، می توانند از طریق «شاخه آموزش بین الملل» «LAA» دریافت کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar