صدور 284 دعوتنامه برای متقاضیان PNP در جدیدترین انتخاب اکسپرس انتری
01 آوریل 2021 - 20:18
بازدید 505
3

تعداد مدعوین نسبت به انتخاب مختص PNP اخیر، بیشتر است. کانادا در روز 31 مارس، انتخاب اکسپرس انتری جدیدی را برگزار کرده، و از 284 مهاجر برای درخواست اقامت دائم دعوت به عمل آورده است. برای دریافت «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA)، مدعوین نیاز به نامزدی از یک «برنامه انتخاب استانی» (PNP) داشتند. به همین […]

ارسال توسط :
پ
پ

تعداد مدعوین نسبت به انتخاب مختص PNP اخیر، بیشتر است.

کانادا در روز 31 مارس، انتخاب اکسپرس انتری جدیدی را برگزار کرده، و از 284 مهاجر برای درخواست اقامت دائم دعوت به عمل آورده است.

برای دریافت «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA)، مدعوین نیاز به نامزدی از یک «برنامه انتخاب استانی» (PNP) داشتند. به همین دلیل، حداقل امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) موردنیاز، 778 بود.

در مقایسه با حداقل امتیاز موردنیاز در انتخاب قبلی (449)، امتیاز این انتخاب نسبتا بالا بود. اما نامزدی استانی 600 امتیاز فوق العاده را برای افراد در پی دارد؛ بدین ترتیب، صرف نظر از نامزدی استانی، متقاضیان دارای حداقل امتیاز «CRS» 178 بودند.

متقاضیانی که حداقل امتیاز 778 را داشتند، تنها درصورتی در نظر گرفته شدند که مشخصات اکسپرس انتری خود را قبل از روز 16 مارس 2021، ساعت 16:09:32 به وقت کانادا ثبت کرده باشند. این تاریخ و ساعت مشخص شده برای «قانون تعیین اولویت پذیرش در وضعیت تساوی» می باشد.

 

کانادا متقاضیان داخلی را برای مهاجرت در اولویت قرار داده است

مرز کانادا هنوز برای سفرهای غیر ضروری بین المللی بسته است، اما در عین حال، دولت باید از تعداد زیادی از مقیمان دائم جدید استقبال کند. این به این دلیل است که دولت فعلی، به رهبری حزب لیبرال، هدف بلند پروازانه استقبال از 401،000 مهاجر جدید در سال 2021 را تعیین کرده است. اکثر این افراد از طریق برنامه های تحت مدیریت اکسپرس انتری به کانادا می آیند.

برای دستیابی به این اهداف با وجود محدودیت های سفر، «اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) انتخاب های «برنامه ای» را برگزار کرده است، که متقاضیان داخل کشور را موردهدف قرار می دهد.

هنگامی که مرز کشور برای اولین بار در ماه مارس 2020، بسته شد، کانادا انتخاب های مختص «PNP» را با هدف دعوت از متقاضیانی برگزار کرد که واجد شرایط «برنامه تجربه کانادایی» (CEC) بودند. «IRCC» این روند را تا اواخر سال ادامه داد، و پس از آن، انتخاب های «تمام برنامه ای» را برگزار کرد که مربوط به متقاضیان در تمامی برنامه ها می باشد.

از سال جدید، «IRCC» به برگزاری انتخاب های مختص «PNP» و «CEC» بازگشت. در تاریخ 13 فوریه، دپارتمان مهاجرت از تمامی متقاضیان واجد شرایط «CEC» برای درخواست اقامت دائم، دعوت به عمل آورد.

در نتیجه این انتخاب بزرگ، تعداد «ITA»هایی که «IRCC» امسال صادر کرده، بسیار بیشتر از سال گذشته می باشد. در سال جاری، کانادا 44،124 دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری صادر کرده است. در سال گذشته، این تعداد 22،600 مورد بود.

نیاز «CRS» طی چند انتخاب اخیر، (بسته به نوع انتخاب) متفاوت بوده است. انتخاب های اکسپرس انتری مختص «PNP» همواره نیاز به امتیازی بالاتر از 600 دارند؛ اما امتیازات موردنیاز در انتخاب های مختص «CEC»، به تعداد افراد در استخر اکسپرس انتری، و همچنین تعداد دعوتنامه های صادر شده بستگی دارد. از آنجا که هیچ متقاضی «برنامه نیروی کار متخصص خارجی» (FSWP) برای دعوت در انتخاب های مختص «CEC» حضور ندارد، امکان دعوت از افراد دارای امتیاز کمتر وجود دارد.

 

درباره اکسپرس انتری

اکسپرس انتری یک برنامه مهاجرتی نیست؛ بلکه سیستمی است که درخواست های مهاجرت برای سه برنامه مهاجرت فدرال را مدیریت می کند: «برنامه نیروی کار متخصص فدرال» (FSWP)، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» (FSTP)، و «برنامه تجربه کانادایی» (CEC).

برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های مذکور، متقاضیان باید واجد شرایط باشند؛ در این صورت، سیستم اکسپرس انتری امتیازی با توجه به سابقه کار، تحصیلات، سن، توانایی زبان، و سایر عوامل، به آنها اعطا می کند.

سپس «IRCC» از طریق انتخاب های منظم، از متقاضیان دارای بالاترین امتیازات دعوت به عمل می آورد. مدعوین «ITA» دریافت می کنند، که با استفاده از آن می توانند برای درخواست اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar