صدور ۸۰ دعوتنامه در جدیدترین انتخاب پایلوت تکنولوژی بریتیش کلمبیا
07 آوریل 2021 - 20:41
بازدید 501
14

متقاضیان از شاخه های «اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» و «مهاجرت از طریق تخصص» دعوت شدند. بریتیش کلمبیا در روز 6 آوریل، 80 دعوتنامه برای درخواست نامزدی استانی و اقامت دائم صادر کرد. «پایلوت تکنولوژی برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا» (BC PNP Tech Pilot) دعوتنامه ها را برای متقاضیان «اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» (EEBC) و «مهاجرت […]

ارسال توسط :
پ
پ

متقاضیان از شاخه های «اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» و «مهاجرت از طریق تخصص» دعوت شدند.

بریتیش کلمبیا در روز 6 آوریل، 80 دعوتنامه برای درخواست نامزدی استانی و اقامت دائم صادر کرد.

«پایلوت تکنولوژی برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا» (BC PNP Tech Pilot) دعوتنامه ها را برای متقاضیان «اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» (EEBC) و «مهاجرت از طریق تخصص» (SI) صادر کرده است.

مدعوین که از زیرشاخه های «نیروی کار متخصص» و «فارغ التحصیلان بین الملل» بودند، حداقل امتیاز استانی 80 را داشتند.

پایلوت تکنولوژی «BC PNP» یک مسیر مهاجرت سریع برای نیروی کار فنی موردنیاز و دانشجویان بین الملل است.

 

درباره پایلوت تکنولوژی

«پایلوت تکنولوژی» در سال 2017 آغاز شده و آخرین بار تا ماه ژوئن 2021 تمدید شده است.

برای واجد شرایط بودن در این برنامه، متقاضیان باید در یکی از زیرشاخه های مهاجرت استانی موجود در بریتیش کلمبیا ثبت نام کرده، و در یکی از 29 شغل واجد شرایط پایلوت تکنولوژی، حداقل 12 ماه پیشنهاد شغلی معتبر داشته باشند.

برای ثبت نام در شاخه های «EEBC» و «SI»، متقاضیان باید ابتدا از طریق پورتال آنلاین «BC PNP» پروفایلی ایجاد کرده، و در «سیستم ثبت نام مهاجرت از طریق تخصص» (SIRS) خود، ثبت نام کنند.

متقاضیان براساس فاکتورهایی مانند سطح تحصیلات، سابقه کار، مدرک تحصیلی، و پیشنهاد استخدام، مورد ارزیابی و امتیاز دهی قرار می گیرند.

تاکنون در سال 2021، بریتیش کلمبیا 19 انتخاب از طریق شاخه ها و زیرشاخه های مختلف «PNP» برگزار کرده، و 3000 متقاضی را برای درخواست نامزدی استانی دعوت کرده است.

 

درباره اکسپرس انتری

به متقاضیان اکسپرس انتری که از بریتیش کلمبیا نامزدی دریافت می کنند ، 600 امتیاز فوق العاده در «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) تعلق می گیرد، و «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) را در انتخاب اکسپرس انتری فدرال آتی، برای آنها تضمین خواهد کرد.

انتخاب های اکسپرس انتری به طور معمول، دو بار در ماه برگزار شده، و در هر دور، از حدود 5000 متقاضی مهاجرت دعوت می شود تا برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

انتخاب های اخیر اکسپرس انتری که در روز 31 مارس و اول آوریل برگزار شد، صدور 5284 دعوتنامه را به دنبال داشت. تاکنون در سال جاری، «اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) 49،124 دعوتنامه صادر کرده، که تقریباً نیمی از هدف خود برای پذیرش متقاضیان اکسپرس انتری جدید در سال 2021 بوده است. در زمان مشابه در سال گذشته، «IRCC» 22،600 دعوتنامه صادر کرده بود.

اداره مهاجرت کانادا هدف بلند پروازانه استقبال از 401،000 مهاجر جدید را در سال 2021، تعیین کرده است. مهاجرانی «گروه اقتصادی» عموماً از طریق برنامه های تحت مدیریت اکسپرس انتری، به کانادا می آیند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar