صدور ۶۵۴ «دعوتنامه برای ارسال درخواست» برای متقاضیان PNP اکسپرس انتری
14 فوریه 2021 - 13:44
بازدید 553
6

متقاضیان اکسپرس انتری که دارای نامزدی استانی بودند، در دور جدید، دعوت شدند کانادا از 654 متقاضی اکسپرس انتری دعوت کرد تا در روز 10 فوریه 2021، برای اقامت دائم درخواست دهند. «اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) از افرادی دعوت به عمل آورد که حداقل امتیاز 720 را داشتند. در انتخاب اخیر، تنها […]

ارسال توسط :
پ
پ

متقاضیان اکسپرس انتری که دارای نامزدی استانی بودند، در دور جدید، دعوت شدند

کانادا از 654 متقاضی اکسپرس انتری دعوت کرد تا در روز 10 فوریه 2021، برای اقامت دائم درخواست دهند.

«اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) از افرادی دعوت به عمل آورد که حداقل امتیاز 720 را داشتند.

در انتخاب اخیر، تنها متقاضیانی که از «برنامه انتخاب استانی» (PNP) نامزدی دریافت کرده بودند، دعوت شدند؛ به همین دلیل، حداقل امتیاز در «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) بسیار بالا بود. به افرادی که از «PNP»های همسو با اکسپرس انتری نامزدی دریافت کرده اند، 600 امتیاز فوق العاده در «CRS» تعلق گرفت.

حداقل امتیاز «CRS» در انتخاب اخیر، 21 امتیاز کمتر از مورد قبلی (مختص «PNP») بود، که در روز 20 ژانویه 2021 برگزار شد.

اکسپرس انتری سیستم مدیریت برنامه کانادا برای سه برنامه مهاجرت فدرال است: «برنامه نیروی کار متخصص فدرال» (FSWP)، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» (FSTP)، و «برنامه تجربه کانادایی» (CEC).

به متقاضیان این برنامه ها (و همچنین برخی از «PNP»ها) براساس «CRS» امتیاز داده می شود. این امتیازات براساس عوامل سرمایه انسانی افراد، مانند سن، تحصیلات، سابقه کار، و توانایی زبان انگلیسی یا فرانسه، تعلق می گیرد.

امتیازات ممکن است به یک فرد یا یک زوج اعطا شود. متقاضیان اکسپرس انتری برای دریافت «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) اقامت دائم، نیازی به تجربه در کانادا ندارند. داشتن پیشنهاد شغلی ممکن است امتیازات آنها را افزایش دهد.

افراد دارای بالاترین امتیاز ، «ITA» اقامت دائم را از اکسپرس انتری دریافت می کنند. پس از ارسال درخواست، «IRCC» تصمیم نهایی را در مورد پرونده آنها خواهد گرفت، و در صورت پذیرش درخواست، تأییدیه اقامت دائم را ارسال خواهد کرد. متقاضیان پس از استقرار در کانادا، باید درخواست کارت «اقامت دائم» (PR) دهند. در این مرحله، متقاضیان می توانند برای دریافت وضعیت شهروندی اقدام کنند.

در صورت تساوی بین متقاضیان، «IRCC» قانون «تعیین اولویت پذیرش در وضعیت تساوی» را اعمال خواهد کرد. در انتخاب اخیر، افرادی که امتیاز «CRS» آنها 720 یا بیشتر بود، برای دریافت دعوتنامه باید مشخصات اکسپرس انتری خود را تا قبل از روز 14 آگوست 2020، ساعت 6:51:00 به وقت کانادا ارسال می کردند.

با وجود همه گیری کرونا، سال 2020 برای اکسپرس انتری بسیار درخشان بود. در پایان این سال، کانادا 108350 «ITA» برای متقاضیان اکسپرس انتری صادر کرد. انتظار می رود این آمار در سال 2021، افزایش یابد، زیرا «IRCC» اهداف مهاجرت را افزایش داده تا کمبود مقیمان دائم جدید سال گذشته را جبران کند.

«IRCC» در سال جاری، 10654 «ITA» از طریق چهار انتخاب «برنامه ای» صادر کرده است.

انتظار می رود سال 2021 با افزایش اهداف مهاجرتی «IRCC» همراه باشد. «IRCC» برای دستیابی به این اهداف، بیشتر بر مهاجران احتمالی و نیروی کار متخصص که در در کانادا هستند، متمرکز خواهد بود (که بخشی از اقدامات مربوط به همه گیری و محدودیت های مرزی به حساب می آید).

«IRCC» در سال 2021، انتخاب «تمام برنامه ای» برگزار نکرده است.

انتظار می رود کانادا امسال از 401000 مهاجر جدید استقبال کند؛ از این تعداد، 108500 نفر از طریق برنامه های تحت مدیریت اکسپرس انتری اختصاص داده شده اند. پیش بینی می شود این اهداف طی سه سال آینده، افزایش یافته، و در سال 2022، به 110500 نفر، و در سال 2023، به 113750 نفر برسد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar