صدور ۴۸۴ دعوتنامه «NOI» برای متقاضیان اکسپرس‌انتری
16 ژانویه 2021 - 18:48
بازدید 591
16

صدور دعوتنامه های «نیروی کار ماهر» و «نیروی کار متخصص فرانسه زبان» در انتاریو استان انتاریو در اولین انتخاب سال، از طریق دو زیرشاخه مهاجرت استانی، 484 دعوتنامه به متقاضیان اکسپرس انتری صادر کرده است. در تاریخ 13 ژانویه 2021، «برنامه انتخاب استانی انتاریو» (OINP) «فرم ابراز علاقه مندی» (NOI) را برای متقاضیان در زیرشاخه […]

ارسال توسط :
پ
پ

صدور دعوتنامه های «نیروی کار ماهر» و «نیروی کار متخصص فرانسه زبان» در انتاریو

استان انتاریو در اولین انتخاب سال، از طریق دو زیرشاخه مهاجرت استانی، 484 دعوتنامه به متقاضیان اکسپرس انتری صادر کرده است.

در تاریخ 13 ژانویه 2021، «برنامه انتخاب استانی انتاریو» (OINP) «فرم ابراز علاقه مندی» (NOI) را برای متقاضیان در زیرشاخه های «نیروی کار متخصص فرانسه زبان» و «نیروی کار ماهر» ارسال کرد.

این دو برنامه انتخاب استانی (PNP) پیشرفته با سیستم اکسپرس انتری همسو هستند. افرادی که در این انتخاب، «NOI» دریافت کردند، باید دارای پروفایل اکسپرس انتری می بودند که بین روز 13 ژانویه 2020 و 13 ژانویه 2021 ایجاد شده بود.

زیرشاخه «نیروی کار ماهر» (FST) به «OINP» این امکان را می دهد تا در استخر اکسپرس انتری، افرادی را جذب کند که در انتاریو زندگی می کنند، و دارای حداقل یک سال سابقه کار تمام وقت (یا معادل پاره وقت) در مشاغل حرفه ای ذکر شده در «NOC» هستند. (گروه فرعی: کد شغلی 633؛ گروه اصلی: کدشغلی 72 ، 73، یا 82)

338 متقاضی زیرشاخه «FST» که در انتخاب اخیر، «NOI» دریافت کردند، دارای امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) بین 434 تا 460 بودند.

زیرشاخه «نیروی کار متخصص فرانسه زبان» (FSSW) برای متقاضیان اکسپرس انتری مناسب است که انگلیسی و فرانسه صحبت می کنند. متقاضیان باید واجد شرایط مورد نیاز برای «برنامه تجربه کانادایی» (CEC) یا «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» (FSTP) باشند. هر یک از این برنامه های فدرال شرایط خاص خود را برای سابقه کاری و تحصیلات دارند.

متقاضیان در این زیرشاخه، همچنین باید دارای «CLB» حداقل 7 در فرانسه، و حداقل 6 در انگلیسی باشند.

146 متقاضی «FSSW» که در انتخاب امروز، «NOI» دریافت کردند، امتیاز «CRS» بین 456 تا 460 داشتند.

اگرچه متقاضیان برای پذیرفته شدن تحت زیرشاخه های «FST» و «FSSW»، نیازی به پیشنهاد شغلی ندارند، باید تمام شرایط اجباری فدرال و استانی مشخص شده توسط «OINP» را داشته باشند.

افرادی که تحت این دو زیرشاخه همسو با اکسپرس انتری، نامزدی استانی دریافت می کنند، 600 امتیاز «CRS» فوق العاده دریافت خواهند کرد، و «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) جهت اقامت دائم کانادا از طریق سیستم اکسپرس انتری، به آنها تعلق خواهد گرفت.

سیستم اکسپرس انتری درواقع مدیریت سه برنامه مهاجرتی فدرال را به عهده دارد: «برنامه نیروی کار متخصص فدرال»، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال»، و «برنامه تجربه کانادایی».

اولین قدم برای ثبت نام در زیرشاخه های مذکور، ایجاد پروفایل اکسپرس انتری می باشد.

 

«OINP» با تمام متقاضیان دعوت شده تحت «زیرشاخه های اکسپرس انتری انتاریو» تماس خواهد گرفت، و آنها باید ظرف 45 روز تقویمی پس از دریافت «NOI»، پرونده کامل خود را برای انتخاب استانی ارائه دهند.

 

منبع خبر: ontario.ca, January 2021

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar