نیوبرانزویک  سیستم اکسپرس انتری را متوقف کرد
11 ژوئن 2022 - 5:08
بازدید 562
12
میزان درخواست اتباع خارجی برای اقامت در نیوبرانزویک بالا رفته است
ارسال توسط :
پ
پ

میزان درخواست اتباع خارجی برای اقامت در نیوبرانزویک بالا رفته است

وزیر مهاجرت نیوبرانزویک سیستم اکسپرس انتری استان را موقتاً متوقف کرد تا زمانی که به درخواست‌های بالای مهاجرتی قبلی رسیدگی شود.

تا زمانی که سیستم اکسپرس انتری استان متوقف شده باشد، نامه اعلام علاقه‌مندی یا LOI (Letters of Interest) دیگری ارسال نخواهد شد. این  اقدام از ۲۰ ماه می اجرایی شد.

آرلین دان، وزیر مهاجرت استان در بیانیه‌ای گفته است: «این استان در سال گذشته شاهد رشد تصاعدی جمعیت بوده و ما خوشحالیم که شاهد ادامه این روند در برنامه‌های جدید هستیم.»

مکث در اکسپرس انتری فقط بر برنامه انتخاب استانی نیوبرانزویک تأثیر می گذارد

گزارش شده است که این استان ۳ هزار ابراز علاقه‌مندی (EOI -Expressions of Interest) از اتباع خارجی دریافت کرده است، کسانی که امیدوارند به این منطقه‌ آتلانتیک کانادا مهاجرت کنند. این تعداد بسیار بیشتر از تخصیص معمول دولت اتاوا برای ورود متقاضیان مهاجرت یعنی ۶۰۰ مهاجر است.

تعلیق سیستم اکسپرس انتری فقط بر برنامه متقاضیان انتخاب استانی نیوبرانزویک(New Brunswick Provincial Nominee Program) تأثیر می‌گذارد. کارفرمایان همچنان می‌توانند اتباع خارجی را از طریق گروه نیروی کار متخصص نیوبرانزویک، برنامه مهاجرتی آتلانتیک یا  AIP (Atlantic Immigration Program) و برنامه نیروی کار خارجی موقت فدرال یا  TFWP (Temporary Foreign Worker Program) استخدام کنند.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

برنامه آزمایشی مهاجرتی آتلانتیک (AIP) دائمی می‌شود

چگونگی بهبود برنامه نیروی کار موقت

تسهیل قوانین برنامه نیروی کار موقت خارجی

داده‌های اداره مهاجرت کانادا (IRCC) نشان می‌دهد که نیوبرانزویک در سال گذشته از ۵ هزار و ۳۲۰ مقیم دائم جدید استقبال کرده است که ۸۳٫۸ درصد نسبت به ‍ دو هزار و ۸۹۵ مقیم دائم جدید سال ۲۰۲۰ افزایش داشته است.

با این حال، عملکرد سال گذشته از ۶ هزار مهاجری که در سال ۲۰۱۹، آخرین سال قبل از شیوع کووید-۱۹، وارد استان شدند، ۱۱٫۳ درصد کاهش داشته است.

در سه ماه اول سال جاری، هزار و  ۹۵۵ مقیم دائم وارد استان نیوبرانزویک شدند، این رشد تقریباً ۴۹ درصدی مهاجرت را در مسیر رشد قرار داده و در صورت ادامه روند فعلی، امسال این استان از ۷ هزار و ۸۲۰ مقیم دائم جدید در سال ۲۰۲۲ استقبال خواهد کرد.

در طول سه ماهه اول سال، ۵۲۵ مقیم دائم جدید از طریق برنامه مهاجرتی آتلانتیک (AIP) و ۲۵ نفر دیگر از طریق برنامه نیروی کار متخصص فدرال (skilled worker program) در نیوبرانزویک مستقر شدند.

همچنین ۳۲۰ مقیم دائم جدید در آن دوره تحت برنامه « اقامت موقت به برنامه اقامت دائم» (TR to PR) وارد استان شدند، در نوامبر سال گذشته درخواست‌ها متوقف شد.

در مجموع، طی سه ماهه اول سال جاری ۷۰۰ مقیم دائم جدید از طریق برنامه مهاجرت استانی نیوبرانزویک (PNP) وارد استان شدند، برنامه مهاجرتی آتلانتیک نیز شامل آن می‌شود.

بنابراین، استانی که نسبت به مهاجرت خوش‌بین است و ورود مهاجران از کشورهای دیگر را راهی برای برای رفع کمبود نیروی کار می‌داند، در حال حاضر، خدمات خود در زمینه ارائه اقامت دائم را با کنترل تعداد درخواست‌ها پیش می‌برد.

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹ یا ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+۱)۵۷۹۹۵۷۹۲۹۳ و ۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶(+۹۸) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar