برنامه مهاجرتی استان ساسکاچوان و صدور 391 دعوتنامه
28 سپتامبر 2021 - 7:43
بازدید 741
13
استان ساسکاچوان در تاریخ 27 سپتامبر 2021، از 391 متقاضی مهاجرت دعوت کرد تا برای اقامت کانادا درخواست دهند.
ارسال توسط :
پ
پ

“برنامه مهاجرتی استان ساسکاچوان” (SINP)، متقاضیان را از ردۀ نیروی متخصص بین‌المللی و از طریق زیررده‌های “مشاغل موردنیاز” و “اکسپرس انتری” دعوت کرده است.

برای درخواست مهاجرت به کانادا از طریق این دو زیررده، متقاضیان باید پروفایل “ابراز علاقه” (EOI) در برنامه مهاجرتی استان ساسکاچوان ثبت می‌کردند. این برنامه از سیستم ابراز علاقه برای انتخاب متقاضیانی استفاده می‌کند که پتانسیل بالایی در رونق بخشیدن به استان ساسکاچوان دارند. متقاضیان باید با ارائه مدارک سابقه کار، میزان تحصیلات، دانش زبانی، سن و ارتباط با استان، برای زندگی در ساسکاچوان تعهد دهند.

برنامه مهاجرتی استان ساسکاچوان از پنج عامل مذکور برای ارزیابی متقاضیان استفاده می‌کند و به آنها در “شبکه ارزیابی امتیازهای نیروی متخصص بین‌المللی”، از صد، امتیاز می‌دهد. برای متقاضیان با بالاترین امتیاز، دعوت‌نامه جهت درخواست برای برنامه مهاجرتی استانی از ساسکاچوان صادر می‌شود. حداقل امتیاز موردنیاز در انتخاب 27 سپتامبر برای هر دو زیررده، 71 بود.

متقاضیان دعوت شده دارای گزارش ارزیابی مدرک تحصیلی بودند.

زیررده مشاغل موردنیاز

از بین دعوت‌نامه‌های صادر شده، 239 دعوت‌نامه به متقاضیان زیررده مشاغل مورد نیاز تعلق گرفت. زیررده مشاغل مورد نیاز یک برنامه مهاجرتی استانیِ پایه است، به این معنی که برنامه برای متقاضیانی باز است که در سیستم اکسپرس انتری فدرال پروفایل ندارند. این زیررده به نیروی کار با مهارت بالا و با سابقه ‌کار در یکی از مشاغل موردنیاز در ساسکاچوان اختصاص دارد که پیشنهاد شغلی در استان ندارند.

۹ شغل موردنیاز ساسکاچوان در دوران کرونا

زیررده اکسپرس انتری

در انتخاب 27 سپتامبر، 152 دعوت‌نامه به متقاضیان زیررده اکسپرس انتری اختصاص داشت. زیررده اکسپرس انتری، یک برنامه استانیِ افزايشي است و با سیستم اکسپرس انتری فدرال ارتباط دارد.

سیستم اکسپرس انتری

سیستم اکسپرس انتری درخواست متقاضیان را برای سه برنامه مهاجرت اقتصادی کانادا مدیریت می‌کند:

  • نیروی کار متخصص فدرال،
  • نیروی کار ماهر فدرال و
  • تجربه کانادایی.

به متقاضیان اکسپرس انتری که برای دریافت نامزدی استانیِ ساسکاچوان درخواست می‌دهند، 600 امتیاز فوق‌العاده علاوه بر امتیازِ آنها در «سیستم جامع رتبه‌بندی» اعطا می‌شود که دریافت دعوت‌نامه را در انتخاب بعدی سیستم اکسپرس انتری تضمین می‌کند.

با احتساب انتخاب 27 سپتامبر، برنامه مهاجرتی استان ساسکاچوان از آغاز سال 2021 تاکنون در مجموع برای 4،917 متقاضیِ مهاجرت دعوت‌نامه صادر کرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar