برخورد نا مناسب افسران مهاجرت کبک با ایرانیان متقاضی مهاجرت در فرانسه:  فراخوان کنپارس برای اعتراض جمعی متقاضیان مصاحبه شده درپاریس
10 مارس 2009 - 0:07
بازدید 459
5

  نگارش: علی مختاری بنا بر گزارشات رسیده برخی افسران نمایندگی کبک در پاریس برخوردهای تحقیر آمیز و بسیار زشتی را با ایرانیان متقاضی در زمان مصاحبه داشته و در نهایت به دلایل نه چندان قابل قبول تقاضای آنان را رد کرده اند. کنپارس طی هفته های گذشته درخواستهای متعددی را از ایرانیان متقاضی مقیم فرانسه در این […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

نگارش: علی مختاری

بنا بر گزارشات رسیده برخی افسران نمایندگی کبک در پاریس برخوردهای تحقیر آمیز و بسیار زشتی را با ایرانیان متقاضی در زمان مصاحبه داشته و در نهایت به دلایل نه چندان قابل قبول تقاضای آنان را رد کرده اند. کنپارس طی هفته های گذشته درخواستهای متعددی را از ایرانیان متقاضی مقیم فرانسه در این ارتباط دریافت کرده است. به نظر می رسد این برخوردهای ناشایست از سوی یک و یا دو افسر متولی مصاحبه صورت می گیرد و نوع برخوردها نشانگر آن است که انگیزه هایی غیر مرتبط با کار آنان در این موضوع دخالت دارد. 

کنپارس در پی آن است که با جمع آوری اطلاعات بیشتر از طریق دوستانی که برای مصاحبه به این نمایندگی مراجعه کرده اند اعتراضی را به نمایندگی از این افراد به دولت کبک تقدیم کند. بنابراین از همه این دوستان درخواست می شود که تجربه خود را از طریق ایمیل [email protected]  در اولین فرصت ممکن با ما در میان گذاشته و نامه رد خود را نیز برای ما ارسال کنند.

ما بر آنیم که حرکتهای جمعی و هماهنگ می تواند موجب اصلاح رویه های غلط در سیستم مهاجرت کانادا و به خصوص کبک گردد. ما را در این راه یاری کنید.

ذکر این نکته ضروری است که کنپارس برای اقدام خود هیچ مبلغی را از این دوستان مطالبه نخواهد کرد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar