باز هم ماجرای ثبت پرونده های کبک: آنجا که مرزهای اخلاق در نوردیده می شود
11 سپتامبر 2016 - 7:21
بازدید 277
8

خاطره خوش ثبت همه پرونده های نیروی متخصص کبک کنپارس برای کارکنان این مجموعه و نیز موکلین همچنان زنده است. روز ۱۶ آگوست ۲۰۱۶ کارکنان ما باور نمی کردند که برنامه ریزی و سخت کوشی آنها پاسخی اینچنین در خور بگیرد. بلافاصله پس از آن موفقیت، گزافه گویی ها در فضای مجازی شروع شد که […]

ارسال توسط :
پ
پ

خاطره خوش ثبت همه پرونده های نیروی متخصص کبک کنپارس برای کارکنان این مجموعه و نیز موکلین همچنان زنده است. روز ۱۶ آگوست ۲۰۱۶ کارکنان ما باور نمی کردند که برنامه ریزی و سخت کوشی آنها پاسخی اینچنین در خور بگیرد. بلافاصله پس از آن موفقیت، گزافه گویی ها در فضای مجازی شروع شد که آن زمان در مقاله ای به آنها پاسخ دادم. 

این روزها اما شیطنت ها به شکلی دیگر به خصوص در گروه های تلگرامی ادامه دارد. چند نفری خود را موکل کنپارس معرفی می کنند و مدعی اند که ثبت نشده اند. با نگاهی به شکل نگارش این نوشته ها  کاملا روشن می شود که یا تنها یک نفر دارد با اکانت های مختلف شیطنت می کند و یا این که مرکز کنترلی وجود دارد که افرادی را برای چنین شیطنتی اجیر کرده است. هر چه هست جای تاسف دارد که مرزهای اخلاق درنوردیده می شود و برای کوچک نشان دادن موفقیت مجموعه کنپارس به هر چه می توانند چنگ می زنند و آویزان می شوند.

یک بار دیگر تاکید می کنم که همه موکلین کنپارس که در برنامه نیروی متخصص کبک با ما قرارداد داشته اند در روز ۱۶ آگوست ثبت شده اند و در این مورد حتی یک استثنا نیز وجود ندارد. 

کنپارس برای دوره بعد نیز آماده عقد قرارداد در برنامه نیروی متخصص کبک  است. در صورت تمایل به اقدام فرم ارزیابی را در همین سایت تکمیل کنید. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar