انتخاب 26 آوریل 2023 اکسپرس انتری
30 آوریل 2023 - 5:58
بازدید 408
11

اداره مهاجرت کانادا در این انتخاب 3500 دعوتنامه صادر کرده است در تاریخ 26 آوریل 2023، کانادا انتخابی در سیستم اکسپرس انتری برگزار و از 3 هزار و 500 متقاضی مهاجرتی دعوت به عمل آورد. از آنجایی که این انتخاب برای تمام برنامه‌های تحت اکسپرس انتری بود، دعوت نامه‌هایی برای متقاضیان واجد شرایط برنامه تجربه کانادایی  […]

ارسال توسط :
پ
پ

اداره مهاجرت کانادا در این انتخاب 3500 دعوتنامه صادر کرده است

در تاریخ 26 آوریل 2023، کانادا انتخابی در سیستم اکسپرس انتری برگزار و از 3 هزار و 500 متقاضی مهاجرتی دعوت به عمل آورد. از آنجایی که این انتخاب برای تمام برنامه‌های تحت اکسپرس انتری بود، دعوت نامه‌هایی برای متقاضیان واجد شرایط برنامه تجربه کانادایی  (CEC)، برنامه نیروی متخصص فدرال (FSWP) و برنامه نیروی متخصص فنی فدرال  (FSTP) صادر شد. 

متقاضیان برای دعوت نیاز به حداقل امتیاز 483 در سیستم جامع رتبه‌بندی  (CRS) داشتند که 3 امتیاز کمتر از حداقل امتیاز لازم انتخاب قبل یعنی انتخاب تاریخ 12 آوریل  بود. 

این انتخاب هفتمین انتخاب اکسپرس انتری در همه برنامه‌ها از شروع سال 2023 است. در دو انتخاب اول هر کدام 5500 دعوتنامه، در هر کدام از سه انتخاب بعدی 7 هزار دعوتنامه و در دو انتخاب اخیر 3500 دعوتنامه صادر شد. همچنین یک انتخاب با هدف متقاضیان برنامه نیروی متخصص فدرال و سه مورد برای متقاضیان برنامه انتخاب استانی انجام شده است.

در سال جاری  45 هزار و 260 دعوتنامه تا به این تاریخ صادر شده است که نسبت به 45 هزار و 115 دعوتنامه‌ صادر شده در کل سال 2022 بیشتر است. 

نوامبر گذشته، اداره  مهاجرت بلندپروازانه‌ترین طرح ظرفیت پذیرش مهاجر را معرفی کرد. این طرح اهداف مهاجرتی را برای جذب مهاجران دائم در طول سه سال مشخص می‌کند. امسال، 82 هزار و 880 نفر از طریق اکسپرس انتری اقامت دائم دریافت خواهند کرد که تا سال 2025 به 114 هزار  نفر در سال خواهد رسید.

بر اساس «قانون تعیین اولویت پذیرش در وضعیت تساوی»، متقاضیان دارای حداقل امتیاز، تنها درصورتی انتخاب می‌شدند که مشخصات اکسپرس انتری خود را قبل از روز 22 آوریل 2023، ساعت  15:46 به وقت شرقی کانادا ثبت کرده باشند. 

انتخاب اخیر یازدهمین دور صدور دعوتنامه تحت سیستم اکسپرس انتری در سال ۲۰۲3 و در مجموع دویست و چهل و هفتمین دور بود. 

دعوت شدگان60 روز فرصت دارند تا درخواست‌های خود را ارسال کنند که طبق استاندارد شش ماهه به آنها رسیدگی شود.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

تاثیر NOC جدید در اکسپرس انتری

اکسپرس انتری، امیدوارکننده‌ترین راه جذب نیروی کار

اکسپرس انتری چیست؟

اکسپرس انتری سیستم مدیریت درخواست برای سه برنامه مهاجرتی کانادا است: تجربه کانادایی (Canada Experience Class)، نیروی متخصص فدرال (Federal Skilled Worker Program) و نیروی متخصص فنی فدرال (Federal Skilled Trades Program) و متقاضیان برنامه انتخاب استانی (Provincial Nomination Programs) در سیستم اکسپرس انتری در حال حاضر واجد شرایط حداقل یکی از این برنامه‌ها هستند.

اکسپرس انتری از یک سیستم مبتنی بر امتیاز، سیستم جامع رتبه‌بندی (CRS) برای رتبه‌بندی پروفایل‌های متقاضیان استفاده می‌کند. متقاضیانی که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند یک دعوتنامه برای درخواست (ITA) دریافت می‌کنند و سپس می‌توانند برای اقامت دائم درخواست دهند.

پس از درخواست متقاضی، افسر اداره مهاجرت درخواست را بررسی و تصمیم‌گیری می‌کند. نیاز به احراز هویت بیومتریک است، همینطور افسر ممکن است مصاحبه‌ای ترتیب داده یا مدارک بیشتری درخواست کند. پس از تکمیل مدارک، در صورت تایید، متقاضی اقامت دائم کانادا را دریافت کرده و یک قدم به اخذ شهروندی کانادا نزدیک می‌شود.

طبق اعلام اداره مهاجرت کانادا به درخواست‌های جدید ظرف شش ماه رسیدگی خواهد شد و متقاضیان ۶۰ روز فرصت دارند تا درخواست‌های خود را ارسال کنند.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

پاسخ به سولات رایج در مورد اکسپرس انتری

در صورت تماس با کنپارس از چه خدماتی بهره‌مند خواهید شد؟

  • مشاوره رایگان و حرفه‌ای با مشاورین باتجربه و کارآزموده کنپارس
  • بررسی شرایط متقاضی برای برنامه‌های مهاجرتی
  • بررسی شانس دریافت ویزا 
  • بستن قرارداد با کنپارس
  • ارائه فهرست مدارک مورد نیاز
  • ارائه راهنمایی‌های لازم در زمینه مدارک و چگونگی تهیۀ آنها 
  • جمع‌آوری مدارک افراد و استانداردسازی آنها
  • استانداردسازی رزومه کاری افراد در شبکه‌های اجتماعی(LinkedIn)
  • تکمیل فرم‌های درخواست
  • ثبت پرونده
  • پیگیری پرونده
  • اعلامِ به‌روزرسانی‌ها
  • همراهی با متقاضی تا دریافت نتیجۀ ویزا
  • در صورت رد ویزا، پیگیری و درخواست تجدید نظر (در صورت نیاز) 

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های 02191008339، 02191008338 یا 02159174000 تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+1)5799579293 و 9034941456(+98) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar