انتخاب 18  ژانویه 2023 اکسپرس انتری
21 ژانویه 2023 - 3:05
بازدید 664
17

در  این دور انتخاب 5500 متقاضی، دارای حداقل امتیاز 490، دعوتنامه دریافت کردند اداره مهاجرت کانادا (IRCC)  دومین انتخاب اکسپرس انتری سال 2023 را درست یک هفته بعد از انتخاب اول برگزار کرد. حداقل امتیازی که برای دریافت دعوتنامه در این انتخاب لازم بود کاهش زیادی یافته است.  دور جدید انتخاب اکسپرس انتری در 18 […]

ارسال توسط :
پ
پ

در  این دور انتخاب 5500 متقاضی، دارای حداقل امتیاز 490، دعوتنامه دریافت کردند

اداره مهاجرت کانادا (IRCC)  دومین انتخاب اکسپرس انتری سال 2023 را درست یک هفته بعد از انتخاب اول برگزار کرد. حداقل امتیازی که برای دریافت دعوتنامه در این انتخاب لازم بود کاهش زیادی یافته است. 

دور جدید انتخاب اکسپرس انتری در 18 ژانویه برگزار و همانند انتخاب قبلی برای 5500 متقاضی جهت درخواست اقامت دائم دعوتنامه (ITA) صادر شد. اما حداقل امتیاز لازم در سیستم جامع رتبه‌بندی (CRS) برای متقاضیان نسبت به انتخاب قبلی 17 امتیاز کمتر شده و به 490 امتیاز رسید. 

کانادا تاکنون  11 هزار دعوتنامه در سال 2023 صادر کرده است که تقریباً یک چهارم تعداد 45 هزار و 115 دعوتنامه‌ای است که در کل سال 2022 صادر شد. 

این انتخاب تأثیر انجام سریع دو انتخاب بزرگ را بر امتیاز لازم در سیستم جامع رتبه‌بندی نشان داد. با پیش بینی 465 هزار مهاجر برای سال 2023، متقاضیان می توانند انتظار چنین انتخاب‌های بزرگ با حداقل امتیاز بسیار پایین را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

اجرایی شدن NOC 2021 کانادا

طرح ظرفیت پذیرش مهاجر 2025-2023

اداره مهاجرت 114 هزار و 431 دعوتنامه در سال 2021 صادر کرد که همگی برای متقاضیان برنامه تجربه کانادایی و برنامه انتخاب استانی بودند. این تعداد رکورد قبلی 107 هزار و 350 که در سال 2020 ثبت شده را شکست.

انتخاب 18 ژانویه، دومین دور صدور دعوتنامه تحت اکسپرس انتری در سال 2023 و در مجموع دویست و سی هشتمین دور بود.

بر اساس «قانون تعیین اولویت پذیرش در وضعیت تساوی»، متقاضیان دارای حداقل امتیاز، تنها درصورتی انتخاب می‌شدند که مشخصات اکسپرس انتری خود را قبل از روز 24 نوامبر ۲۰۲۲، ساعت  12:13 صبح به وقت شرقی کانادا ثبت کرده باشند.

طبق اعلام اداره مهاجرت کانادا، درخواست‌های جدید طبق استاندارد شش ماهه اکسپرس انتری بررسی می‌شود و متقاضیان 60 روز فرصت دارند تا درخواست‌های خود را ارسال کنند.

اکسپرس انتری چیست؟

اکسپرس انتری سیستم مدیریت درخواست برای سه برنامه مهاجرتی محبوب کانادا یعنی تجربه کانادایی (Canadian Experience Class)، نیروی متخصص فدرال (Federal Skilled Worker Program) و برنامه نیروی متخصص فنی فدرال (Federal Skilled Trade Program) است. متقاضیان برنامه انتخاب استانی  در سیستم اکسپرس انتری حداقل برای یکی از این برنامه‌ها واجد شرایط هستند. 

اکسپرس انتری از سیستم جامع رتبه‌بندی یا همان CRS برای رتبه‌بندی پرونده‌های متقاضیان استفاده می‌کند و متقاضیانی که بیشترین امتیاز را کسب کنند، دعوتنامه‌ای برای درخواست (ITA) دریافت کرده و سپس می‌توانند برای اقامت دائم درخواست دهند. 

پس از درخواست متقاضی، افسر اداره مهاجرت کانادا درخواست را بررسی کرده و تصمیم‌گیری می‌کند. افسر درخواست بیومتریک می‌کند و امکان دارد مصاحبه‌ای ترتیب دهد یا مدارک بیشتری درخواست کند. 

اگر درخواست تأیید شود، اداره مهاجرت تأییدیه اقامت دائم یا همان  COPR (Confirmation of Permanent Residence) را صادر می‌کند. متقاضیان اقامت دائم مورد تائید می‌توانند مراحل پذیرش در کشور را پیگیری کنند.  

در صورت تماس با کنپارس از چه خدماتی بهره‌مند خواهید شد؟

  • مشاوره رایگان و حرفه‌ای با مشاورین باتجربه و کارآزموده کنپارس
  • بررسی شرایط متقاضی برای برنامه‌های مهاجرتی
  • بررسی شانس دریافت ویزا 
  • بستن قرارداد با کنپارس
  • ارائه فهرست مدارک مورد نیاز
  • ارائه راهنمایی‌های لازم در زمینه مدارک و چگونگی تهیۀ آنها 
  • جمع‌آوری مدارک افراد و استانداردسازی آنها
  • استانداردسازی رزومه کاری افراد در شبکه‌های اجتماعی(LinkedIn و …)
  • تکمیل فرم‌های درخواست
  • ثبت پرونده
  • پیگیری پرونده
  • اعلامِ به‌روزرسانی‌ها
  • همراهی با متقاضی تا دریافت نتیجۀ ویزا
  • در صورت رد ویزا، پیگیری و درخواست تجدید نظر (در صورت نیاز) 

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

تاثیر NOC جدید در اکسپرس انتری

پاسخ به سولات رایج در مورد اکسپرس انتری

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های 02191008339، 02191008338 یا 02159174000 تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+1)5799579293 و 9034941456(+98) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar