استقبال از فرانسه‌زبانان و جوامع آکادین برای اقامت دائم کانادا
13 جولای 2021 - 16:09
بازدید 395
7

وزیر مهاجرت کانادا و رئیس فدراسیون فرانسه زبانان آکادین از مقیمان موقت نیوبرانزویک دعوت کردند تا برای اقامت دائم اقدام کنند   در روز 12 جولای، آقای «مارکو مندیچینو»، وزیر مهارجرت کانادا، و خانم «لیان روی»، رئیس «فدراسیون جوامع فرانکوفون و آکادیان» (FCFA)، طی بازدیدی از منطقه «باترست» در نیوبرانزویک، از مقیمان موقت فرانسه‌زبان دعوت […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزیر مهاجرت کانادا و رئیس فدراسیون فرانسه زبانان آکادین از مقیمان موقت نیوبرانزویک دعوت کردند تا برای اقامت دائم اقدام کنند

 

در روز 12 جولای، آقای «مارکو مندیچینو»، وزیر مهارجرت کانادا، و خانم «لیان روی»، رئیس «فدراسیون جوامع فرانکوفون و آکادیان» (FCFA)، طی بازدیدی از منطقه «باترست» در نیوبرانزویک، از مقیمان موقت فرانسه‌زبان دعوت به عمل آورده تا از طریق برنامه‌های مهاجرتی جدید، برای اقامت دائم اقدام کنند.

پذیرش درخواست تحت این مسیر مهاجرت موقت که شامل 3 برنامه برای انگلیسی‌زبانان و 3 برنامه برای فرانسه‌زبانان (یا دوزبانان) است، تا روز 5 نوامبر 2021 ادامه خواهد یافت. این زیرشاخه‌ها برای مقیمان موقتی مناسب است که قصد مهاجرت به یکی از استان های کانادا غیر از کبک را دارند. 3 برنامه فرانسه‌زبان، دارای ظرفیت پذیرش نامحدود هستند.

زیرشاخه‌های مهاجرتی مذکور به طور خاص برای آینده جوامع آکادیان و فرانکوفون کانادا، مانند منطقه باترست نیوبرانزویک، حیاتی به شمار می‌آید. با توجه به کمبود معلمان فرانکوفون در کانادا، برنامه‌های مهاجرتی فرانسه‌زبان با ظرفیت نامحدود در نظر گرفته شده اند.

این برنامه‌ها متقاضیان را در بخش‌های زیر موردهدف قرار خواهند داد:

  • نیروی کار موقت در بخش مراقبت های بهداشتی
  • نیروی کار موقت در سایر مشاغل حیاتی موردنیاز
  • دانشجویان بین المللی که از یک مؤسسه آموزشی موردتأیید در کانادا فارغ التحصیل شده اند

 

با بهبود شرایط کووید19 در کانادا، مهاجرت نقش اساسی در ایجاد فرصت‌های شغلی و بهبود اقتصادی در این کشور خواهد داشت. نیروی کار موقت در بخش‌های حیاتی و فارغ التحصیلان بین الملل در سراسر کانادا، مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

شرایط موردنیاز برای ارسال درخواست تحت این مسیر مهاجرت جدید، در وبسایت پارس کانادا آمده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar