آخرین فراخوان: اگر پرونده شما در کبک به ناحق بسته شده با ما تماس بگیرید
18 سپتامبر 2016 - 23:39
بازدید 238
7

  توجه: این مطلب در مورد پرونده هایی است که در سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ ثبت شده اند و هیچ ارتباطی به پرونده های سالهای قبل و یا بعد از آن  ندارد.   خوانندگان ما می دانند که مدتهاست پیگیر موضوعی هستیم که معتقدیم اقدامات اشتباه و از سر عمد اداره مهاجرت کبک برای کم […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

توجه: این مطلب در مورد پرونده هایی است که در سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ ثبت شده اند و هیچ ارتباطی به پرونده های سالهای قبل و یا بعد از آن  ندارد.

 

خوانندگان ما می دانند که مدتهاست پیگیر موضوعی هستیم که معتقدیم اقدامات اشتباه و از سر عمد اداره مهاجرت کبک برای کم کردن تعداد پرونده ها بوده است. در مقطعی از همه متقاضیان خواستند که مدارکشان را دوباره بفرستند و به یهانه عدم داشتن مهر تایید دفترخانه تعداد زیادی را رد کردند و در مقطعی دیگر پرونده ها را بدون مکاتبه بسته اند و مدعی اند مکاتبه کرده اند و پاسخ نگرفته اند. شرح مفصل این وقایع و نیز گزارش کانون وکلای کبک را پیش از ابن در همین وب سایت نوشته ام که می توانید اینجا بخوانید 

خواندن این مطالب را نبز در همین زمینه توصیه می کنم اینجا و اینجا و اینجا

هفته گذشته جلسه مفصلی را با یکی از نمایندگان مجلس کبک داشتیم که به دلیل تماسهای متقاضیان و نیز دریافت اطلاعات قبلی از مجموعه ما به شدت به موضوع علاقمند شده است و درصدد کمک به ما برای برجسته کردن تخلفات اداره مهاجرت کبک هستند. در این جلسه دو موضوع بسیار برجسته بود:

۱- حذف تعداد قابل توجهی پرونده به بهانه های مختلف بدون اینکه این بهانه ها محمل قانونی داشته باشند و پس ندادن پولی که از این متقاضیان دریافت شده است. به عبارت دیگر اگر ثابت شود که اداره مهاجرت کبک به صورت ناعادلانه با حفظ مبالغ دریافتی پرونده ها را بسته است آبروریزی بزرگی برای دولت کبک خواهد بود. ما خوشبختانه توان اثبات این تخلف را با کمک شما داریم.

۲- موضوع استفاده از افسران نالایق و بی سواد در بررسی پرونده های تجاری با وجود اینکه این متقاضیان هزینه بالایی را برای ورود به سیستم صرف می کنند.

از سوی دیگر قولی برای دیدار با وزیر مهاجرت و طرح موضوعات به صورت مستقیم پدید آمده است.

بار دیگر از دوستانی که قربانی این بی عدالتی بوده اند درخواست می کنم با ما تماس بگیرند و بدون صرف هزینه به ما اجازه بدهند از طرف آنها دولت کبک را به چالش بکشیم. پیش از این در پی فراخوانهای قبلی تعداد قابل توجهی تماس داشته اند و اوراق را امضا کرده اند ولی به تعداد بیشتری نیاز داریم. برای این کار لطفا به ترتیب زیر عمل کنید:

 با ما از طریق ایمیل با رعایت موارد زیر تماس بگیرید

نشانی ایمیل: info @ parscanada.com 

در باکس موضوع ایمیل تنها بنویسید   Quebec Closed File

در متن ایمیل حتما نام و نام خانوادگی و اطلاعات تماس خود را بگذارید و اگر مایل بودید شرحی از داستان پرونده خود از این جهت که چه زمانی اقدام کرده اید و کی متوجه شده اید پرونده شما را بسته اند بنویسید

بدیهی است اطلاعات شما نزد ما محرمانه است و از این اطلاعات هیچ بهره برداری دیگری جز در جهت موضوع مورد اشاره نخواهد شد.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar