نکاتی در خصوص مقررات مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری
14 آوریل 2011 - 0:23
بازدید 320
7

  علی مختاری   در پی بسته شدن برنامه سرمایه گذاری کبک بر اساس  قانون مصوب ۲۶ جون ۲۰۱۰  همانگونه که قبلا هم اعلام شده بود شرایط برنامه جدید به صورت زیر تغییر کرده است:   ۱- داشتن حداقل دارایی معادل یک میلیون و ششصد هزار دلار ۲- داشتن حداقل دو سال سابقه مدیریت بیزنس ۳- سرمایه گذاری انفعالی ۵ ساله معادل ۸۰۰ هزار دلار و یا پرداخت مبلغ ۱۸۰ هزار دلار […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

علی مختاری

 

در پی بسته شدن برنامه سرمایه گذاری کبک بر اساس  قانون مصوب ۲۶ جون ۲۰۱۰  همانگونه که قبلا هم اعلام شده بود شرایط برنامه جدید به صورت زیر تغییر کرده است:

 

۱- داشتن حداقل دارایی معادل یک میلیون و ششصد هزار دلار

۲- داشتن حداقل دو سال سابقه مدیریت بیزنس

۳- سرمایه گذاری انفعالی ۵ ساله معادل ۸۰۰ هزار دلار و یا پرداخت مبلغ ۱۸۰ هزار دلار کانادا  بابت دریافت تسهیلات از موسسات مالی 

 

 تفاوت برنامه کبک و فدرال:

 

–  اولین تفاوت به تعریف بیزنس و مدیریت بر می گردد به گونه ای که صاحبان مشاغل حرفه ای مانند وکلا و پزشکان تنها می توانند از طریق کبک اقدام کنند علاوه بر این مدیران دولتی و نیز مدیران سازمانهای بین المللی نیز امکان اقدام از طریق فدرال را ندارند. مدیران میانی نیز بدون داشتن کنترل مالی در حوزه زیر مدیریت خود می توانند از طریق کبک اقدام کنند.

 

– دومین تفاوت این است که وقتی از طریق کبک اقدام می کنید مرحله انتخاب که همان مرحله اصلی است و از سوی دولت کبک انجام می شود ظرف ۳ ماه به سرانجام می رسد و شما با واریز مبلغ سرمایه گذاری از یک سو با خیال راحت تر به برنامه های بعدی زندگی خود  تا طی شدن مراحل فدرال فکر می کنید و از سوی دیگر از نوسانات ناگهانی و احتمالی بازار ارز و ملک که می تواند موجب شود پرونده شما آسیب ببیند در امان هستید. این در حالی است که در برنامه فدرال متقاضی تا پایان رسیدگی به پرونده از سرنوشت پرونده خود بی خبر است. بنابراین با توجه به وضعیت فعلی ایران ترجیح با کبک است. 

 

– سومین تفاوت این است که با اقدام از طریق کبک برای زندگی در کبک اعلام تمایل می کنید که البته این اعلام مانع از تصمیم بعدی شما پس از ورود به کبک در هر زمان مبنی بر تغییر استان محل زندگی نخواهد بود.

 

برای اطلاعات بیشتر با تلفن مستقیم اینجانب از تهران به شماره های ۲۳۹۸۴۵۲۱ و یا ۲۳۹۸۴۲۲۱ تماس بگیرید 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar