پ
پ

متن کامل ویدئو در ادامه مطلب قابل دسترس است 

“باسلام. علی مختاری هستم. مدیر شرکت کنپارس. بسیار خوشحالم که بار دیگر با ویدیویی دیگر در خدمت شما هستم. در این ویدیو ما در تلاشیم که در مورد اسپانسر کردن همسر یا شریک زندگی صحبت کنیم. کسی که شما بعد از دریافت کارت پی-آر می خواهید که الان ایشان را هم به کانادا بیاورید و برایشان اقامت دائم کانادا بگیرید.

همسر یا شریک زندگی کیست؟

کسی که با او ازدواج رسمی کرده اید یا کسی که با او حداقل یکسال زیر یک سقف زندگی کرده اید که البته اینها استثنائاتی دارد که باید به آنها توجه کنید.

در مورد ازدواج، ازدواج حتما باید حضوری باشد یعنی هر دو طرف ازدواج باید حتما در همه مراسمات مربوطبه ازدواج باید حضور داشته باشند. بنابراین ازدواج های وکالتی دیگر مورد قبول نیست.

چه کسی می تواند همسرش را اسپانسر کند؟ کسی که پی-آر کانادا است یعنی اقامت دائم کانادا را دارد. این به این معنی نیست که اگر کارت پی-آر کسی معتبر نیست Status اقامت دائم کانادا را ندارد. این را تذکر می دهم که باعث سوء تفاهم نشود.

پس یا شما اقامت دائم کانادا را دارید یا تابعیت کانادا را دارید که در اینصورت شما می توانید اسپانسر همسر یا شریک زندگیتون بشوید. البته چند تا شرط دارد. اینکه شما نباید تعهدات قبلیتان در اسپانسر شیپ را انجام نداده باشید. مثلا اگر همسر قبلی داشتید یا پدر و مادرتان را اسپانسر شده باشید باید تعهدات قبلیتان را انجام داده باشید. اگر تعهداتی نسبت به یک بچه داشتید- بچه ای که مثلا از ازدواج قبلی شما بوده- و شما آن تعهدات را انجام نداده باشید، دچار مشکل می شوید. یا اینکه یکسری جرائم خاص داشته باشید دراینصورت امکان اسپانسر کردن همسرتان را نخواهید داشت.

در مورد کسانی که از طریق  Sponsorship آمده است کانادا، فرض کنید که کسی اسپانسر شده است و همسرش را آورده است و ایشان بعد از آمدن به کانادا طلاق گرفته است و حالا می خواهد ازدواج مجدد کند، ایشان نمی تواند کسی را تا 5 سال از زمان Landing اسپانسر کند. فرض کنید آقای الف با خانم ب ازدواج کرده است و اسپانسر شده و او را آورده است. خانم ب بعد از یکسال از آقای ب جدا می شود و می خواهد با آقای ج ازدواج کند. خانم ب نمی تواند آقای ج را تا 5 سال بعد از اولین حضورش در کانادا برایش درخواستی بدهد. معنیش این نیست که نمی تواند ازدواج مجدد کند، ازدواجش درست است ولی تا 5 سال از زمان اولین حضورش در کانادا نمی تواند ایشان را اسپانسر کند. در پرونده های اسپانسرشیپ همسران آنچه بسیار مهم است اصالت ازدواج است. بسیار بسیار سیستم کانادا نسبت به این موضوع حساس است، برای اینکه شما می توانید برای ازدواج مهاجرت کنید ولی نمی توانید برای مهاجرت ازدواج کنید. راجع به این در مقاله ای در سایت Parscanada من صحبت کردم و می توانید بخوانید. کسانی که به قصد مهاجرت ازدواج می کنند اینها مرتکب جرم می شوند ولی کسانی که قصدشان ازدواج است و کسی که طرف ازدواجشان است در کانادا حضور دارد، قانون همراهی می کند که ایشان به همسرش ملحق شود. بنابراین اصالت ازدواج مهمترین فاکتور است در این زمینه. وقتی که ازدواج به طور غیر متعادل داره اتفاق می افته مثلا فرض کنید همسری اختلاف سنی زیادی با همسرش دارد یا اینکه شرایطی هست که ازدواج را غیر عادی جلوه می دهد شانس رد شدن پرونده بسیار زیاد است و معمولا کسانی که در اصالت ازدواجشان شک می شود به مصاحبه دعوت می شوند. پیش آمده است که ازدواج های واقعی را هم زیر سوال برده اند و برای شخص ایجاد مشکل کرده اند. بنابراین توصیه جدی من درباره پرونده Sponsorship همسر این است که به دلیل اینکه موضوع به نظر ساده می آید تلاش نکنید خودتان انجام دهید چرا که ظرافت هایی دارد که گاهی کار را برایتان مشکل می کند و اگر با رد مواجه شوید گاهی ممکن است سالها از همسرتان دور بمانید. بنابراین توصیه اکید می کنم از خدمات مراکز حرفه ای استفاده کنید و پرونده خودتان را به کسانی که بارها این کار را انجام داده اند بسپارید. از این زاویه نمی گویم که تبلیغ برای بیزینس ما شده باشه، از این زاویه می گویم که بسیاری از دوستان به دلیل یک اشتباه کوچک در پرونده شان دچار مشکل شده اند. مثالی که می توانم برایتان بزنم رد و بدل کردن هدایا است. در یک پرونده خانمی که در کانادا بود از آقایی که در ایران بود و ازدواجشان واقعی بود رقمی را دریافت کرده بود و این را در پرونده منعکس کرده بودند. افسر پرونده را رد کرده بود و گفته بود این ترتیبی است برای آوردن آن آقا به کانادا و این ازدواج واقعی نیست و دلیل آن پرداختی است که آن آقا به این خانم داشته است. این یک امر بسیار طبیعی است که بین هر زن و شوهری می تواند اتفاق بیفتد ولی نوع بیان آن در پرونده می تواند افسر را به اشتباه بیندازد. بنابراین تاکید می کنم اصالت ازدواج مهمترین بحش در پرونده Sponsorship است. امیدورام که بتوانید پرونده موفقی را برای آوردن همسرتان در کنار خودتان داشته باشید. برای استفاده از خدمات ما می توانید به دفاتر ما در تهران، مونترال یا ونکور مراجعه کنید. از توجه شما ممنونم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar