پ
پ

برای شنیدن فایل صوتی این برنامه اینجا را کلیک کنید.

برنامه زنده پاسخ به سوالات مهاجرتی با حضور علی مختاری، عضو رسمی انجمن کانادایی نظارت بر مشاورین مهاجرت ICCRC و نیز عضو کانون وکلای دادگستری تهران، ظهر روز جمعه 17 آذر ماه ۱۳۹۶ برابر با 8 دسامبر ۲۰۱۷

ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تورنتو و مونترال 

ساعت 21:۰۰ به وقت تهران 

اجرا شد.  

موضوعات مطرح شده در این برنامه به شرح زیر است: 

  1. دریافت ویزای دانش آموزی و ارایه خدمات کنپارس در این خصوص
  2. زمان اقدام برای ویزاهای دانش آموزی
  3. برنامه های مهاجرتی برای مدیران آی تی
  4. اگر فرم ارزیابی را پر کرده اید و پاسخی از کنپارس نگرفته اید، چه باید بکنید؟

برخی از سوالاتی که در این برنامه پاسخ داده شد، در زیر می باشد:

  1. خبر خاصی از Mon Projet نیست؟
  2. من با شغل نانوایی شانسی برای ویزای کار دارم؟
  3. راجع به مدرک زبان خواستن دولت کبک بعد از گذراندن 6 دوره زبان فرانسه در کنکوردیا با نمره عالی، با توجه به اینکه من نامه ارسال مدرک زبان فرانسه را دیشب دریافت کرده ام و تا 5 ژانویه بهم وقت داده شده است و همه جا نیمه تعطیل است، آیا میتوانم درخواست تمدید زمان ارسال مدرک زبان بنمایم؟
  4. من به تازگی سی اس کیو گرفتم و دارم با ویزای دانشجویی به یک ایالت غیر از کبک می روم، می خواستم بدانم می توانم تمام مراحل فدرال را در کانادا انجام بدهم؟ لندینگ من چگونه ثبت می شود؟
  5. فایل نامبر سال ۲۰۱۴ کبک دارم و با اینکه مدرک زبان انگلیسی و فرانسه ندارم رو پرونده، اما حدود ۱۰ ماه پیش آپدیت اومد برام اما در اون مدرک زبان نخواست. آیا امید به صدور سی ای کیو داشته باشم؟ من متاهل هستم با یک فرزند و داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه کار دولتی.
  6. من اهل افغانستان هستم و در افغانستان با نیروهای کانادایی کار می کردم الان تو آلمان هستم چطور میتونم بیام کانادا؟
  7. آیا واقعیت داره که زمان پروسه پرونده های مهاجرت از طریق اکسپرس انتری برای ایرانیان عموماً امسال اوضاع خوبی نداره و از 6 ماه عبور می کنه؟ چه علتی میتونه داشته باشه این قضیه؟
  8. میشه همزمان برای دو نفر دعوتنامه داد و در واقع دو تا پرونده in process داشت؟ ویزای توریستی منظورم هست؟
  9. من از یک سایتی متوجه شدم بررسی پرونده های آنلاین ٢٠١٦ شروع شده است. شما این مورد رو تایید میفرمایید؟
  10. من و همسرم قصد مهاجرت به کانادا داریم. من 30 ساله هستم و دکترای رشته حقوق از ایتالیا و دارای سابقه کار با بیمه در رشته مرتبط به مدت 5 ماه هستم و نمره اورال ایلتس جنرالم 7.5 بوده 
    همسرم 32 ساله، لیسانس مهندسی نرم افزار و در شرف فارغ التحصیلی از مقطع فوق لیسانس هستند. سابقه کار بیمه در رشته مرتبط 2 سال و نیم و اورال ایلتس جنرال 6 .
    کلیه اقوام درجه اول همسرم و همینطور خواهر خودم مقیم کانادا هستند. برای مشاوره حضوری به دفتر شما در تهران هم مراجعه کردیم ولی اعلام کردند که به هیچ عنوان در حال حاضر شرایط مهاجرت رو نداریم. ممنون میشم شما خودتون هم راهنمایی بفرمایید.
  11. آیا ایرانی ها برای بیومتریک تست ویزای توریستی کانادا حتما باید ترکیه بروند یا کشور دیگه مثل مالزی هم میشه برند؟ اگر ویزاشون قبول شد باز هم میتونند پاسپورتشون را به همون مالزی بفرستند جهت دریافت ویزا یا حتما باید ترکیه باشه؟
  12. در قانون کانادا گفته اند کسی که pr داره و اسپانسر کرده حق نداره از کشور خارج شود؟ یا باید نشون بده که زندگیه اصلیش در کانادا هست؟ یعنی نمی شود رفت برای دیدن شوهر ایران؟ و اگر می شود ماکزیمم چقدر می شود موند و آیا برای پرونده مشکلی پیش نخواهد آمد؟ باید ورود و خروج را خبر داد به cic ؟ اقدام کردم برای ویزای دانشجویی در استان آلبرتا .آیا بعد از ورودم در اون استان آیا بعد از یه ترم میتونم شهرم رو عوض کنم مثلا برم ونکوور؟
  13. بالاخره سن عدم نیاز به دانستن زبان در گرفتن شهروندی 54 سال است یا 60 سال خیلی ممنون از راهنمائی همیشگی شما به جامعه ایرانی.
  14. من دانشجو هستم در مالزی و به همراه پدر و مادرم از ایران میخوایم برای ویزای توریستی کانادا (جهت دیدن برادرم که ورک پرمیت داره) اقدام کنیم. بهتره من همراه با پدر مادرم در یک پرونده باشم یا جداگانه اپلای کنیم با توجه به اینکه من به تنهایی مدارک مالی خاصی ندارم؟
  15. آیا مدارکی که برای ویزای توریستی گذاشته میشه باید مهر کپی برابر اصل و مهر مترجم خورده شده باشه؟
  16. ارزانترین روش سرمایه گذاری کدام است؟
  17. مدرک سطح 7 در برنامه PEQ بعد از فرستادن مدرک 6 کنکوردیا، من مصاحبه خودم را در سطح 7 دیدم با توجه به اینکه من جواب های خود را با معلم خود چک کردم. آیا میتوانم درخواست بررسی دوباره مصاحبه ضبط شده را نمایم یا به نظر شما فایده ای ندارد و باعث می شود فرصت تمدید و امتحان را از دست بدهم و درجا ریجکت شوم؟
  18. آیا واقعیت داره که زمان پروسه پرونده های مهاجرت از طریق اکسپرس انتری برای ایرانیان عموماً امسال اوضاع خوبی نداره و از 6 ماه عبور می کنه؟ چه علتی میتونه داشته باشه این قضیه؟

 

این برنامه را جمعه ها در نشانی های زیر مشاهده کنید: 

در فیسبوک به نشانی:

https://www.facebook.com/CanadianIranians

در ایستاگرام در صفحه کنپارس

https://www.instagram.com/canpars

در توییتر:

https://twitter.com/parscanada

در یوتیوب:

 https://goo.gl/WRI۳Nr

در تلویزیون اینترنتی پرنیان:

  http://www.parnian.tv

در پریسکوپ:

PSCP.Tv/parscanada

در شبکه GLWIZ کانال ۱۹۵

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar