پ
پ

برای شنیدن فایل صوتی این برنامه اینجا را کلیک کنید.

برنامه زنده پاسخ به سوالات مهاجرتی با حضور علی مختاری، عضو رسمی انجمن کانادایی نظارت بر مشاورین مهاجرت ICCRC و نیز عضو کانون وکلای دادگستری تهران، ظهر روز جمعه ۱۶ تیرماه ۱۳۹۶ برابر با ۷ ژوییه ۲۰۱۷

ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تورنتو

ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران 

اجرا شد.  

موضوعات مطرح شده در این برنامه به شرح زیر است: 

1. یک ساله شدن برنامه های زنده پاسخ به سوالات مهاجرتی
2. تغییر روز پخش برنامه زنده پاسخ به سوالات مهاجرتی از دوشنبه به جمعه 
3. شرایط سیتزن شیپی
4. جزئیات اسپانسر شیپی همسر 

برخی از سوالاتی که در این برنامه پاسخ داده شد، در زیر می باشد:

۱. آیا با عدم پر کردن زمان مناسب براى تمدید کارت پى ار، امکان تمدید وجود دارد در صورتى که شخص توى کانادا نباشند؟ حالا ممکن هست که کارت منقضى بشه و شخص به دلایلى توانایى پر کردن زمان مناسب رو نداشته باشن.

۲. آیا مدرک دوره های زبان فرانسه دانشگاه کنکوردیا به همراه مدرک ارشد برای اقدام برای PEQ کفایت می کند؟ دیگر نیاز به شرکت در آزمون فرانسه نیست؟ 

۳. آیا براى پرونده اسپانسرشیپ همسر نیاز است که پیغام هاى رد و بدل شده بین طرفین رو ترجمه رسمى کنیم یا ترجمه ى خودمون رو هم قبول می کنند؟

۴. بیش از ١٦ ماهه از مدیکال ما گذشته و هر چی نامه فالو آپ میزنیم میگن در حال background investigation هستید!!! اسکیل ورکر کبک سال ٢٠١١… این چکها چی هست و چقدر زمان می برد؟ و چی رو چک میکنن؟؟!!

۵. برای اکسپرس انتری eligible ۷۲ crs ۴۶۰ میارم اما با توجه به اینکه سابقه کارم بدون بیمه ولی ۲ سال هست و تنها یک گواهی دارم آیا شما توصیه می کنید اقدام کنم؟ 

۶. در پرونده اسپانسرشیپ همسر قسمتی هست که باید مدارکی از بانک ارائه کرد تا ثابت بشه پولی رد و بدل شده. اگر این پول کم باشه در حد ۴ یا ۵ هزار دلار، قابل قبول هست؟

7. من دارای پی آر هستم و هیچ فامیل یا خویشاندی در کانادا ندارم و به تنهایی زندگی می کنم. والدینم تمایلی به اخذ اقامت دائم کانادا ندارند و فقط ممکن است برای دیدار، سفرهای کوتاه مدت به کانادا داشته باشند. می خواستم بدونم با این شرایط، امکانش هست که پروسه اسپانسرشیپ را برای خواهرم که حدود ۴۰ سال دارند انجام بدهم؟ 

8. من براى اسپانسرشیپ همسرم میخوام اقدام کنم ، در حال حاضر کار پاره وقت دارم ولى حدود ٢ ماه هست که ساعتى پر نکردم، در چک لیست از من خواسته شده که نامه از محل کارم بیارم که ساعت و میزان درآمد درج شده باشه، سوال من اینه که با اینکه من ساعت و درآمدى در طول این دوره نداشتم هنوز نامه از employer لازم هست؟

9. برگه عدم سو پیشینه برای کسی که بیشتر از 183 در مدت سه سال آخر در خارج از کانادا باشه باید برای اقدام برای شهروندی، طبق قانون قدیم، این برگه از کشور ایران می گرفتیم و جزء مدارک اقدام برای شهروندی بود، آیا الان هم، تهیه این برگه عدم سو پیشینه نیاز هست؟

10. اقامت من ژانویه سال بعد منقضی میشه و من فقط یک ماه تورنتو بودم و ماه آینده برای همیشه دارم جابجا میشم به تورنتو ایا نیاز به مشاوره قبل از ورود دارم؟ 

 

این برنامه را جمعه ها ساعت 21:00 به وقت تهران در نشانی های زیر مشاهده کنید: 

در فیسبوک به نشانی:

https://www.facebook.com/CanadianIranians

در ایستاگرام در صفحه کنپارس

https://www.instagram.com/canpars

در توییتر:

https://twitter.com/parscanada

در یوتیوب:

 https://goo.gl/WRI۳Nr

در تلویزیون اینترنتی پرنیان:

  http://www.parnian.tv

در پریسکوپ:

PSCP.Tv/parscanada

در شبکه GLWIZ کانال ۱۹۵

این تلویزیون در همه وب سایت های کنپارس نیز قابل دسترس است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar