پاسخ به سئوالات مهاجرتی ، ۳۱ مارس با علی مختاری (برنامه زنده شماره ۳۳)
پ
پ

برای شنیدن فایل صوتی اینجا را کلیک کنید.

برنامه زنده پاسخ به سوالات مهاجرتی با حضور علی مختاری در فیسبوک و اینستا گرام هر جمعه ساعت ۱۲:۳۰ به وقت مونترال و ۲۱:۰۰ به وقت تهران اجرا می شود. آنچه می بینید برنامه زنده در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۷ است. 

موضوعات مطرح شده در این برنامه به شرح زیر است:

۱. تغییر قوانین کبک
۲. تولد فرزند در خاک کانادا
۳. موضوع تابعیت و لایحه جدید

 برخی از سوالاتی که در این برنامه پاسخ داده شد، در زیر می باشد:

۱. برای پسرم که تو انکلیس هست برگه پی ار فرستادن، فکر می کنید تو چه مرحله رسیده؟ در ضمن ما چون قبلا اینجا بودیم برگه اجازه ورود به کانادا را هم براش فرستادن.

۲. پس این که وکلا به ایرانیان مقیم مالزی تاکید میکنن که آنلاین اقدام نکنید، چون سنگاپور بررسی می کنه و آمار ریجکتیش بالا هست، درست نیست؟ میگن دستی ببرید آنکارا به جای این که انلاین اقدام کنید؟؟؟

۳. قبل از این قوانین من امتیاز استخدام پذیری را داشتم و سابمیت کردم ولی با این قوانین جدید امتیازم اومده پایین و ۳۹ شدم ولی اگر بهم فرصت بدن من مدرک فرانسه c۲ دارم و میتونم ۱۴ امتیاز بگیرم. بنظرتون بهم فرصت آپدیت را میدهند؟؟

۴. در روش اکسپرس انتری کسب امتیاز بالای ٤٠٠ خیلی سخته! من شرایط مهاجرت را دارم اما امتیازم ٣٩٠ هست. ( سن ٣٥+ فوق لیسانس+ ١٠ سال سابقه کار مرتبط+ آیلتس ٧) سوال من این هست دوستان چطوری امتیاز بالای ٤٠٠ دارند؟ آیا جاب آفر می گیرند؟

۵. می خواهم برای پدر و مادرم دعوت نامه بفرستم. آیا پدر ۸۴ ساله و ۷۶ ساله من باید شخصاً به ترکیه بروند برای امضا یا انگشت نگاری ؟ 

۶. قوانین جدید و تغییر امتیازها فقط برای سال ۲۰۱۷ هستش یا برای ۲۰۱۶ به قبل هم اعمال میشه؟

۷. برای کسی که پزشکی در سوئد خونده و تخصص کاریدولوزی داره و شهروند سوئد هستش راهی هست که از طریق کاری به عنوان دستیار پزشک در کانادا کار کند اول و اقامتش را دائم کند و همزمان مدرکش را معادل کانادا کند و کارت نظام بزشکی انتاریو را بگیرد؟

۸. من می خواهم برادرمو که ٢٢ سالشه به عنوان توریستی دعوت کنم که بیاد دو ماه مونترال، پدر و مادرم رو چند سال پیش دعوت کردم و چند بار اومدن و رفتن حالا میخوام برادرم هم بیاد، آیا احتمالش کمه که بهش ویزا بدن؟ (دانشجو هست و پارت تایم کار میکنه، مجرد هم هست) 

۹. من از طریق کارآفرینی مانیتوبا دارای امتیاز ۹۰ در صورت قبول کار فرمایی هستم. مشکل اینجاست که من لیست بیمه برای کارمندانم ندارم ولی رابطه مالی قابل اثبات است. آیا قرارداد کاری با کارمندانم قابل قبول برای اثبات کار فرمایی است؟

۱۰. اینجانب فوق لیسانس ژنتیک هستم از دانشگاه دهلی هند و لیسانسم زراعت دارم. آیا می توانم در متخصصین کبک سابمیت کنم؟ منظور از رشته ژنتیک با امتیاز ۱۲ برای رشته های پزشکی و پیراپزشکی هست یا ژنتیک گیاهی هم امتیاز داره.

 

این برنامه را جمعه ها در نشانی های زیر مشاهده کنید: 

در فیسبوک به نشانی:

https://www.facebook.com/CanadianIranians

در ایستاگرام در صفحه کنپارس

https://www.instagram.com/canpars

در توییتر:

https://twitter.com/parscanada

در یوتیوب:

 https://goo.gl/WRI۳Nr

در تلویزیون اینترنتی پرنیان:

  http://www.parnian.tv

در پریسکوپ:

PSCP.Tv/parscanada

در شبکه GLWIZ کانال ۱۹۵

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar