بیش از۱۰۸،۰۰۰ اقامت دائم از ابتدای ۲۰۲۲
06 آوریل 2022 - 10:12
بازدید 256
4
کانادا از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون، بیش از ۱۰۸ هزار اقامت دائم صادر کرده است.
ارسال توسط :
پ
پ

کانادا از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون، بیش از ۱۰۸ هزار اقامت دائم صادر کرده است.

مهاجرت، به دلیل پیشبرد اقتصاد، رفع کمبود نیروی کار و تقویت جامعه، به نفع همه کانادایی‌ها است. در پاسخ به حجم بالای درخواست‌ها، اداره مهاجرت و شهروندی کانادا کارکرد خود را بهبود بخشیده، نیروهای خود را در جایی که بیشتر مورد نیاز هستند اضافه و فرآیندهایی را ساده کرده است و از این طریق خدمات را با کیفیتی که متقاضیان انتظار دارند و شایسته آن هستند، ارائه می‌دهد.

شان فریزر، وزیر مهاجرت و شهروندی، اعلام کرده که اداره مهاجرت از هدف خود برای تصمیم‌گیری نهایی در مورد ۱۴۷ هزار درخواست اقامت دائم در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ فراتر رفته است، به گونه‌ای که تعداد پرونده‌هایی که نهایی شده‌اند، به نسبت همان دوره در سال ۲۰۲۱، دو برابر بوده است. به این ترتیب و با این تلاش‌ها، کانادا توانسته از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، بیش از ۱۰۸ هزار اقامت دائم جدید صادر کند.

علاوه بر این کانادا با بیش از ۲۱۰ هزار شهروند جدید، از هدف خود برای صدور شهروندی در سال‌های ۲۰۲۱-۲۰۲۲ هم فراتر رفته است. اداره مهاجرت خدمات خود را برای افرادی که می‌خواهند کانادایی شوند، مدرن کرده و حجم آن‌ها را افزایش داده است. از جمله ارائه آزمایش آنلاین، مراسم شهروندی مجازی و یک برنامه آنلاینِ پیگیری درخواست‌ها برای اطلاع متقاضیان از وضعیت پرونده‌هایشان.

این دستاوردهای جدید نتیجه تعهد مداوم اداره مهاجرت در جهت بهبود خدمات ارائه‌شده به متقاضی است. اداره مهاجرت در سال ۲۰۲۱ برای بیش از نیم میلیون پرونده تصمیم‌گیری و بیش از ۴۰۵ هزار اقامت دائم جدید صادر کرد که بالاترین میزان پذیرش از تازه‌واردان در یک سال در تاریخ کانادا بود. پس از ثبت یک رکورد در زمینه صدور مجوزهای تحصیلی در سال ۲۰۱۹، اداره مهاجرت با نهایی کردن حدود ۵۶۰ هزار درخواست مجوز تحصیلی در سال ۲۰۲۱، خروجی خود را ۳۲ درصد افزایش داد. در همان سال، وضعیت نزدیک به ۱۶۹ هزار متقاضی، که یک رقم بی‌سابقه است، از نیروی کار به اقامت دائم کانادا تغییر کرد.

به‌روزرسانی وب‌سایت اداره مهاجرت در زمینه زمان پردازش درخواست‌ها

با کمک مالی ۸۵ میلیون دلاری که در سال ۲۰۲۱ اعطا شد، اداره مهاجرت به تلاش‌های خود برای کاهش تعداد درخواست‌های عقب‌افتاده در طول همه‌گیری کرونا ادامه می‌دهد. این بودجه در ادامۀ اقداماتی هزینه می‌شود که پیشتر برای کاهش زمان انتظار انجام شده بودند، مانند استخدام نیروی کار بیشتر برای پردازش درخواست‌ها، دیجیتالی کردن درخواست‌ها و تخصیص مجدد کار در میان دفاتر این اداره در سراسر دنیا.

همچنان که اداره مهاجرت برای کاهش زمان پردازش درخواست‌ها تلاش می‌کند، به ارائه اطلاعات معنی‌دار، به‌موقع و شفاف به متقاضیان خود هم ادامه می‌دهد. اخیراً این اداره وب‌سایت خود را در زمینه زمان پردازش درخواست‌ها به‌روزرسانی کرده تا برآوردهای دقیق‌تری از مدت زمان پردازش درخواست‌های متقاضیان به آن‌ها ارائه دهد. بیشتر خدمات اداره مهاجرت در زمینه اقامت دائم و شهروندی، از این پس از زمان پردازش پویا استفاده خواهند کرد، با محاسبات به‌روز شده که به صورت هفتگی و بر اساس داده‌های ۶ ماه گذشته ارسال خواهند شد. ارائه زمان پردازش پویا برای خدمات اقامت موقت، بر اساس داده‌های ۸ یا ۱۶ هفته گذشته، در حال حاضر برقرار است.

این تغییرات، اطلاعات واقعی و به‌روز را برای متقاضیان فراهم و حجم درخواست‌های در حال پردازش و همچنین آخرین وضعیت آن‌ها را منعکس می‌کنند. اقدامات انجام‌شده به کسانی که می‌خواهند برای زندگی، کار یا تحصیل به کانادا بیایند امکان می‌دهند تا بر اساس جدول زمانی دقیق‌تری برنامه‌ریزی کنند. اداره مهاجرت به کار خود برای دیجیتالی و مدرن کردن نحوه ارائه برنامه‌ها و خدمات خود ادامه می‌دهد تا کانادا همچنان مقصد مهاجرت برای مردم در سراسر جهان باقی بماند.

خدمات شرکت کنپارس

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹، ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ یا ۰۲۱۵۹۱۷۴۰۰۰ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ ۰۹۲۲۴۶۳۵۴۵۲ و ۰۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶ از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar