گشایش برنامه سرمایه‌گذاری کبک از اول ژانویه
22 نوامبر 2023 - 4:57
بازدید 446
8

کمتر از یک ماه و نیم دیگر تا زمان بازگشایی مجدد برنامه سرمایه‌گذاری کبک (QIIP) نمانده است. چندین سال است که این برنامه برای متقاضیان جدید بسته شده است. در اواخر  ماه مارچ، کریستین فرشت (Christine Fréchette)، وزیر مهاجرت کبک، بسته بودن آن را برای درخواست‌های جدید از اول آوریل امسال تا اول ژانویه 2024 […]

ارسال توسط :
پ
پ

کمتر از یک ماه و نیم دیگر تا زمان بازگشایی مجدد برنامه سرمایه‌گذاری کبک (QIIP) نمانده است.

چندین سال است که این برنامه برای متقاضیان جدید بسته شده است. در اواخر  ماه مارچ، کریستین فرشت (Christine Fréchette)، وزیر مهاجرت کبک، بسته بودن آن را برای درخواست‌های جدید از اول آوریل امسال تا اول ژانویه 2024 تمدید کرد. 

در اوایل سال جاری، وزیر اداره مهاجرت کبک (MIFI) خاطرنشان کرد: «دلیل تعلیق پذیرش درخواست‌ها در این برنامه ایجاد تغییرات در جهت افزایش یکپارچگی اجتماعی و اقتصادی و ثبات سرمایه‌گذاران پذیرفته شده در کبک است.»

الزامات جدید در برنامه

طبق الزامات جدید، متقاضیان اکنون باید سطح 7 را در مهارت زبان فرانسه داشته باشند، اجازه کار از اداره مهاجرت کانادا (IRCC) دریافت کنند و حداقل دیپلم متوسطه هم داشته باشند. 

متقاضی اصلی و همسر همراه در درخواست، باید حداقل شش ماه پس از دریافت اجازه کار خود در کبک زندگی کنند.

سرمایه گذاران مهاجری که تحت این برنامه به کبک می‌آیند ملزم به سرمایه گذاری قابل بازگشت ۱ میلیون دلاری به مدت پنج سال و پرداخت ۲۰۰ هزار دلار مبلغ غیرقابل بازگشت طی 120 روز پس از دریافت تصمیم در مورد درخواست خود هستند.

مهاجران ورودی به استان کبک

داده‌های اداره مهاجرت حاکی از آن است که سال گذشته، استان کبک از طریق برنامه ویزای کار تجاری (IMP)  و برنامه نیروی کار خارجی موقت (TFWP) از 68 هزار و 705 مقیم دائم جدید و همچنین 89 هزار و 765 نیروی کار خارجی موقت استقبال کرد.

سال گذشته 51 هزار و 260 اتباع خارجی از طریق برنامه ویزای کار تجاری در کبک پذیرفته شدند که تقریباً 18.4درصد نسبت به سال 2021 ( 43 هزار و 295 نفر) افزایش داشت. این استان همچنین در سال گذشته از طریق برنامه نیروی کار خارجی موقت (TFWP)  38 هزار و 505 مهاجر خارجی را پذیرش کرد که 27 درصد نسبت به سال 2021 (30 هزار و 310) افزایش داشت. 

الزام زبان فرانسه  برای مهاجران در گروه اقتصادی

با افزایش سطح مهاجرت، فرانسوا لوگو، نخست‌وزیر کبک، نگرانی خود را در مورد آینده زبان فرانسه در  این استان ابراز کرده است. 

در جریان آخرین انتخابات استانی در کبک، لوگو اصرار داشت که استان باید خط مشی مهاجرت را حفظ کند. نخست‌وزیر از برنامه‌هایی برای الزام به همه مهاجران اقتصادی استان تا سال 2026 خبر داده است.

نخست‌وزیر کبک می‌خواهد همه مهاجران اقتصادی ورودی به کبک فرانسوی زبان باشند. طرح مهاجرتی پیشنهادی وی، شامل اقدامات مهمی برای کمک به یادگیری زبان فرانسه و ادغام در استان است. 

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

اصلاحات اساسی در برنامه سرمایه گذاری کبک

تعلیق برنامه سرمایه گذاری کبک باز هم تمدید شد

مقایسه برنامه‌ نیروی کار موقت خارجی با برنامه ویزای کار تجاری کانادا

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های 02191008339 یا 02191008338 تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه فرم ارزیابی رایگان  ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+1)5799579293 و 9034941456(+98) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar