گزارشی از موفقیت دانش آموختگان یک کالج کانادایی در امر کاریابی
14 می 2010 - 8:56
بازدید 205
10

  یکی از فعالیت‌های خبری-تبلیغاتی کالج‌ها و دانشگاه‌ها آمارگیری از وضعیت اشتغال فارغ‌التحصیلان آنها در فاصله ۶ ماه بعد از اتمام تحصیل است. این دسته از گزارش‌ها در عین دارا بودن اطلاعات مفید و دراختیار قرار دادن ابزاری برای محک و سنجش میزان موفقیت یک دوره تحصیلی، می‌توانند اغواگر هم باشند. در اینجا به یک […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

یکی از فعالیت‌های خبری-تبلیغاتی کالج‌ها و دانشگاه‌ها آمارگیری از وضعیت اشتغال فارغ‌التحصیلان آنها در فاصله ۶ ماه بعد از اتمام تحصیل است. این دسته از گزارش‌ها در عین دارا بودن اطلاعات مفید و دراختیار قرار دادن ابزاری برای محک و سنجش میزان موفقیت یک دوره تحصیلی، می‌توانند اغواگر هم باشند. در اینجا به یک نمونه از آنها می‌پردازیم.    شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است.
 

کالج سنت ‌لارنس در گزارشی که اخیرا منتشر نموده، اعلام کرده که در حال حاضر ۸۹.۳ درصد از فارغ‌التحصیلان آن موفق به یافتن شغل مورد نظر خود شده‌اند. کریس ویتاکر، مدیر کالج سنت ‌لارنس، می‌گوید: «تحصیل و آموزش در کالج‌ها باعث آماده شدن افراد برای بازار کار می‌شود. خوشبختانه حتی در این دوران رکود فراگیر نیز بسیاری از فارغ‌التحصیلان کالج‌ها موفق به کاریابی شده‌اند.»     شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است.
 

یکی از شاخص‌های اصلی که در این گزارش مورد بررسی قرار گرفته میزان اشتغال فارغ‌التحصیلان بوده. نتایج استانی (استان انتاریو) نشان می‌دهد که ۸۴.۸ درصد از افرادی که در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ فارغ‌التحصیل شده‌اند، حداکثر بعد از شش ماه، کار مورد نظر خود را یافته‌اند. به اعتقاد ویتاکر این نرخ اشتغال نشان‌دهنده ضرورت و اهمیت تحصیلات تکمیلی برای دستیابی به فرصت‌های شغلی مناسب است. طبق آخرین آماری که از طرف اداره آمار کانادا اعلام شده، نرخ اشتغال برای افرادی که دارای تحصیلات بعد از دیپلم نیستند فقط  ۷۴.۹ درصد است.     شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است.
 

ضمنا در این گزارش درباره عملکرد کالج سنت لاورنس هم آمده که ۹۴.۹ درصد از پاسخ‌دهندگان کاملا یا بسیار زیاد از خدمات ارائه شده در این کالج راضی بوده‌اند. ‌از دیگر یافته‌های مهم این گزارش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است.

  • ۸۳.۵ درصد از فارغ‌التحصیلان به مفید بودن تحصیل در کالج برای دستیابی به اهدافشان رای داده‌اند.   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است.
  • ۷۸.۸ درصد از دانشجویان از تجربه کلی خود از تحصیل، دانش و مهارت‌هایی که آموخته‌اند، خدمات و برنامه‌های آموزشی ارائه شده و نیز منابع و امکاناتی که در دسترسشان قرار گرفته بوده ابراز رضایت کرده‌اند.   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است.

  

اصل مطلب را اینجا ببینید.    شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است.
 

تذکر کنپارس: در این گونه گزارش‌ها که شما معمولاً می‌توانید نسخه کامل آنها را در پروفایل هر دوره تحصیلی در وب سایت مراکز آموزشی بیابید نکات مهمی مغفول است. مثلا عمدتاً اشاره نمی‌شود که این شاغلین در چه حوزه‌هایی و چند ساعت در هفته کار به دست آورده‌اند و آیا کاری که یافته‌اند دقیقا مترادف با درجه مدرک تحصیلی آنها بوده یا فارغ‌التحصیلی در یک رشته صرفا سبب شده است که بتوانند در آن فیلد شغلی ولو در درجات و رتبه‌های پایین‌تر مشغول به کار شوند. به هر حال باید توجه داشته باشید که مدرک تحصیلی یکی از ابزارهای شکستن سدها و موانع اشتغال است اما لزوماً و در بدو امر شما را به رتبه و جایگاه مترادف رشته تحصیلی شما هدایت نمی‌کند   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar