گام آخر مسابقه هفت سین آغاز شد
14 می 2013 - 5:31
بازدید 299
4

چهارمین دوره مسابقه هفت سین در سال ۹۲ به ایستگاه پایانی رسید و گام آخر این مسابقه که در راستای پاس‌داشت آیین کهن ایرانی برپا می‌شود، از دیروز یکشنبه، (دوازدهم می ۲۰۱۳) آغاز شد. به گزارش دفتر روابط عمومی و تبلیغات کنپارس، مرحله اول رای‌گیری مردمی سفره‌ها هفت سین با استقبال گسترده مردم روبه رو […]

ارسال توسط :
پ
پ

چهارمین دوره مسابقه هفت سین در سال ۹۲ به ایستگاه پایانی رسید و گام آخر این مسابقه که در راستای پاس‌داشت آیین کهن ایرانی برپا می‌شود، از دیروز یکشنبه، (دوازدهم می ۲۰۱۳) آغاز شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و تبلیغات کنپارس، مرحله اول رای‌گیری مردمی سفره‌ها هفت سین با استقبال گسترده مردم روبه رو شد و با ثبت بیش از ۵۳ هزار رای، رکوردی تازه در این مسابقات به جای گذاشت و ۲۰ سفره برتر به مرحله پایانی این دوره از مسابقات که تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، راه یافتند.

همچنین در بخش متن نیز بیش از دو هزار (۲۰۰۰) رای تا به امروز به ثبت رسیده است و علاقمندان فرصت دارند تا آخر اردیبهشت ماه به متن‌های این دوره از مسابقه هفت سین رای بدهند.

گفتنی است اسامی برندگان چهارمین دوره مسابقه هفت سین در ۳ بخش سفره‌های برتر، متن برتر و داوری در خرداد ماه سال جاری اعلام می‌شوند و جوایز برگزیدگان در تیرماه امسال به ایشان اهدا خواهد شد.

برندگان بخش داوری به قید قرعه انتخاب می‌شوند و تمامی دوستداران این مسابقه می‌توانند با شرکت در مرحله دوم رای‌گیری و همچنین انتخاب بهترین متن، شانس خود را برای برنده شدن یکی از چند جایزه ارزشمند این دوره مسابقه هفت سین افزایش دهند.

برای رای دادن به این صفحه بروید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar