کوپن ۵۰ امتیازی هدیه سال نو
30 دسامبر 2013 - 5:55
بازدید 191
10

مدیریت کنپارس، آقای علی مختاری به مناسبت آغاز سال ۲۰۱۴ با تبریک آن به همه مخاطبان گروه رسانه‌ای پرنیان، یک هدیه ۵۰ امتیازی به آنها اهدا کرده‌اند. کد کوپن این هدیه در خبرنامه این شماره که در چند روز آینده به دست مخاطبان خواهد رسید قرار داده شده است. برای دریافت این کوپن، خبرنامه این […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیریت کنپارس، آقای علی مختاری به مناسبت آغاز سال ۲۰۱۴ با تبریک آن به همه مخاطبان گروه رسانه‌ای پرنیان، یک هدیه ۵۰ امتیازی به آنها اهدا کرده‌اند. کد کوپن این هدیه در خبرنامه این شماره که در چند روز آینده به دست مخاطبان خواهد رسید قرار داده شده است.

برای دریافت این کوپن، خبرنامه این هفته را باز کنید و اگر مشترک دریافت خبرنامه نیستید صرفا با ورود آدرس ایمیل خود در نوار سیاه پایین صفحه به خانواده بزرگ دریافت‌کنندگان خبرنامه بپیوندید.

همچنین کوپن دیگری به مناسبت شماره سال نو نشریه پرنیان هم‌چون همیشه در داخل نسخه‌های این نشریه که از طریق اپلیکیشن‌های اپل و اندروید آن منتشر می‌شود قرار داده شده است که اخبار تکمیلی آن در هفته آینده به اطلاع شما خواهد رسید. بدین ترتیب گروه رسانه‌ای پرنیان فقط در ژانویه ۱۰۰ امتیاز به مخاطبان خود هدیه می‌دهد.

به خاطر داشته باشید که شما می‌توانید از امتیازات گردآوری شده برای ارتقا عضویت خود و یا خرید برخی خدمات و کالاهای فرهنگی گروه رسانه‌ای پرنیان استفاده کنید و اگر موکل کنپارس هستید آن را به معادل دلاری برای پرداخت اقساط قرارداد خود تبدیل کنید.

 

توضیحی در مورد کوپن‌های امتیازی در نسخه‌های اپلیکیشن‌های پرنیان

برخی دوستان گله کرده‌اند که چرا کوپن‌های امتیازی مربوط به نشریه پرنیان فقط در نسخه‌های اپلیکیشن قرار داده می‌شود و مثلا در نسخه دیجیتالی روی سایت پرنیان نیست. اعتراض این دوستان به این دلیل است که به‌واسطه فقدان تلفن‌های هوشمند یا تبلت، یا قدیمی بودن نسخه سیستم عامل روی دستگاه‌شان قادر به داون‌لود اپلیکیشن و دسترسی به مجله نیستند و بنابراین از دسترسی به کوپن‌های امتیازی بی‌نصیب می‌مانند.

پاسخ به این دسته از گلایه‌ها روشن است. هر نوع امتیاز و پاداشی منطق و دلیل خاص خودش را دارد. در این مورد هدف گروه رسانه‌ای پرنیان تشویق مخاطبان به مطالعه نشریه از طریق اپلیکیشن‌های آن است چرا که امکانات نشریه از این طریق به مراتب بیشتر است و در آینده با افزایش مخاطبان و فراهم آمدن امکانات مالی و فنی لازم، خدماتی که از طریق اپلیکیشن‌ها ارائه خواهند شد به مراتب افزایش خواهد یافت. اما تا آن زمان چاره‌ای نداریم جز اینکه مخاطبان را تشویق به آشنایی و بهره‌گیری از این امکانات کنیم و یک راه آن استفاده از مشوق‌هایی چون کوپن‌های امتیازی است؛ اما در نهایت این خود مخاطبان هستند که با کسب تجربه‌های جدید در این عرصه متوجه مزایای بسیار بیشتر این نوع تکنولوژی خواهند شد.

البته در کنار این، یک هدف دیگر گروه رسانه‌ای پرنیان که جنبه آموزشی دارد ایجاد عادت در مخاطبان برای استفاده از تکنولوژی‌های روز ارتباطی است؛ به‌ویژه برای کسانی‌که قصد مهاجرت به کانادا و زندگی در این کشور را دارند.

هم‌اکنون چند ماهی است (از حدود تابستان ۲۰۱۳) که کمپانی بزرگ راجرز یک امکان جدید به نام Next Issue را در کانادا فراهم کرده که افراد می‌توانند با پرداخت ۱۰ یا ۱۵ دلار (بسته به میزان دسترسی) به صورت ماهانه، به اشتراک دیجیتالی اپلیکیشن‌های تعداد بسیار زیادی از نشریات معتبر و شناخته شده جهان (چیزی بیش از ۱۰۰ عنوان) دسترسی داشته باشند. در واقع این سرویس که بسیار شبیه سرویس Netflix در عرصه برنامه‌های سینمایی و تلویزیونی است مخاطبان را از پرداخت اشتراک برای تعداد زیادی نشریه یا خرید تک شماره آنها خلاص می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد هر زمان که خواستند نسخه دیجیتالی نشریه مورد علاقه خود را از طریق اپلیکیشن آن (که امکاناتی به مراتب بیشتر از نسخه چاپی دارد) مطالعه کنند (البته اشتراک ۱۰ دلاری، بسیاری از هفته‌نامه‌ها را پوشش نمی‌دهد و برای دسترسی به آنها باید اشتراک ۱۵ دلاری تهیه کرد.)

به عقیده طیف گسترده‌ای از متخصصان همین اقدام راجرز و دیگر کمپانی‌ها در امریکا و سایر نقاط جهان منجر به سرعت گرفتن هر چه بیشتر حرکت نشریات به سوی جهان دیجیتال و نسخه‌های اپلیکیشنی خواهد شد و به همین دلیل برای آنکه با تکنولوژی روز همراه باشید استفاده از امکاناتی نظیر اپلیکیشن پرنیان می‌تواند گام مثبتی باشد. پس از اپلیکیشن نشریه و کوپن‌های امتیازی آن، هر دو لذت ببرید و در خود عادت مطالعه نسخه دیجیتالی را هم تقویت کنید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar