کوپن ۳۰ امتیازی در خبرنامه شماره ۱۳۴
17 آگوست 2013 - 6:21
بازدید 174
5

به اطلاع همه دوستان و مخاطبان سایت می‌رسانیم که در خبرنامه‌ شماره ۱۳۴ پرنیان که در هفته آینده، از روز شنبه ۱۷ اگست به تدریج دریافت خواهد شد، یک کوپن ۳۰ امتیازی، هدیه مدیریت کنپارس به مناسبت آماده‌سازی اپلیکیشن پرنیان و فعال شدن آن بر روی بازار اپل قرار داده شده است. زمان اعتبار این […]

ارسال توسط :
پ
پ

به اطلاع همه دوستان و مخاطبان سایت می‌رسانیم که در خبرنامه‌ شماره ۱۳۴ پرنیان که در هفته آینده، از روز شنبه ۱۷ اگست به تدریج دریافت خواهد شد، یک کوپن ۳۰ امتیازی، هدیه مدیریت کنپارس به مناسبت آماده‌سازی اپلیکیشن پرنیان و فعال شدن آن بر روی بازار اپل قرار داده شده است.

زمان اعتبار این کوپن فقط تا سی و یک‌ام ماه اگست است و باید قبل از این تاریخ کد آن وارد شود.

با گردآوری امتیازات می‌توانید در آینده از این امتیازات در انواع خدمات و برنامه‌های اعلام شده استفاده کنید. هم‌چنین همان‌طور که پیشتر وعده داده بودیم آیین‌نامه استفاده از امتیازات سایت برای کسر پرداخت اقساط قراردادها در دست آماده‌سازی است. خوشبختانه این آیین‌نامه تکمیل و به تایید مدیریت محترم کنپارس رسیده و تنها بخش‌هایی از آماده‌سازی فنی آن باقی مانده که انتظار می‌رود تا پایان همین ماه انجام شود.

برای مشاهده خبر مربوط به استفاده از امتیازات سایت برای کسر کردن اقساط قراردادها اینجا را ببینید.

اگر خبرنامه کنپارس را دریافت نمی‌کنید و مایل به دریافت آن هستید فقط کافی است که ایمیل خود را در نوار مشکلی پایین صفحات سایت وارد کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar