کنپارس در برنامه نیروی متخصص کبک قرارداد جدید می پذیرد
20 آگوست 2016 - 10:44
بازدید 471
21

دوستان در تماسهای متعدد سوال می کنند که آیا کنپارس امکان عقد قرارداد در زمینه برنامه نیروی متخصص کبک را دارد یا خیر؟ این سوال از آنجا ناشی می شود که بنا به دستور مدیر کنپارس به منظور اطمینان از اینکه امکان ثبت پرونده های تعهد شده وجود دارد، برای مدتی طولانی از عقد قرارداد […]

ارسال توسط :
پ
پ

دوستان در تماسهای متعدد سوال می کنند که آیا کنپارس امکان عقد قرارداد در زمینه برنامه نیروی متخصص کبک را دارد یا خیر؟ این سوال از آنجا ناشی می شود که بنا به دستور مدیر کنپارس به منظور اطمینان از اینکه امکان ثبت پرونده های تعهد شده وجود دارد، برای مدتی طولانی از عقد قرارداد جدید خودداری می شد و در موارد استثنایی با دریافت مجوز از مدیریت امکان عقد قرارداد بود. با این وجود تعداد قابل توجهی پرونده تعهد شده وجود داشت که لازم بود تمهیدات ثبت آنها اندیشیده شو.د.

اکنون پس از موفقیت بدست آمده در ثبت همه پرونده های تعهد شده می توانیم اعلام کنیم که محدودیت برداشته شده است و پاسخ این سوال مثبت است و کنپارس آمادگی دارد پرونده جدید بگیرد. دلیل واضح این تصمیم آن است که ظرفیت کافی در مجموعه وجود دارد و امکان ثبت هم اگر چه نمی توان از پیش در مورد آن قول صد در صدی داد ولی با همین روشی که عمل شد وجود دارد.

در صورت تغییر در سیستم هم البته ما باز خود را تطبیق خواهیم داد هر چند بعید است تغییر بنیادی در سیستم به این زودی ها اتفاق بیفتد. زمزمه های تغییر سیستم از سوی خانم وزیر مهاجرت سالهاست که هست ولی می دانیم که سیستم اداره مهاجرت کبک از مشکلات زیادی رنج می برد که توان تغییر آنگونه که از آن سخن می گویند در کوتاه مدت نیست. نمونه آن همین سیستم آنلاین بود که قرار بود سه ماهه علم شود ولی نزدیک دو سال طول کشید. بگذریم از اینکه نقایص آن نگفتنی است.  اداره مهاجرت کبک از ضعف شدید نیروی انسانی ماهر رنج می برد به خصوص در سطوح بالای مدیریتی آن ضعف به شدت به چشم می خورد که اگر قرار باشد مثال بزنیم مثنوی هفتاد من می شود.

در هر صورت پیش بینی ما این است که ظرفیتهای جدید حوالی عید نوروز اعلام می شوند و احتمالا در بهار سال ۹۶ ثبت بعدی پرونده ها اتفاق خواهد افتاد.

در صورت تمایل به استفاده از خدمات کنپارس در برنامه نیروی متخصص کبک درخواست ما این است که لطف کنید قبل از هر تماسی فرم ارزیابی را در اینجا تکمیل کنید. برای دریافت پاسخ دست کم تا سه روز کاری صبوری کنید. با شما در تماس خواهند بود و وقت مشاوره حضوری خواهید گرفت.

در صورت عدم دریافت پاسخ ظرف سه روز به نشانی info @canpars.ca ایمیل بزنید. همین که در سابجکت آن بنویسید ؛منتظر پاسخ فرم ارزیابی؛ کافی است. اطلاعات شما در سیستم وجود دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar