کنپارس تنها تا پایان مرداد ماه قرارداد نیروی متخصص کبک می بندد
17 آگوست 2015 - 21:59
بازدید 313
10

بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت کنپارس این مجموعه تنها تا پایان روز ۳۱ ماه مرداد ۹۴ قادر به عقد قرارداد در برنامه نیروی متخصص کبک خواهد بود و بعد از آن تاریخ امکان پذیرش پرونده در این برنامه را نخواهد داشت. دلیل این تصمیم این است که برنامه نیروی متخصص کبک به احتمال زیاد […]

ارسال توسط :
پ
پ

بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت کنپارس این مجموعه تنها تا پایان روز ۳۱ ماه مرداد ۹۴ قادر به عقد قرارداد در برنامه نیروی متخصص کبک خواهد بود و بعد از آن تاریخ امکان پذیرش پرونده در این برنامه را نخواهد داشت. دلیل این تصمیم این است که برنامه نیروی متخصص کبک به احتمال زیاد از ابتدای ماه اکتبر باز خواهد شد و مجموعه ما باید قادر باشد پرونده همه موکلین موجود را برای ثبت در سیستم آماده کند. از آنجا که مجموعه کنپارس در ماه گذشته بیش از حد انتظار در این برنامه قرارداد بسته است و زمان محدودی برای آماده سازی این حجم پرونده در اختیار دارد چاره ای جز توقف دریافت پرونده نیست.

اگر برای شما از سوی دفتر وقت قرارداد برای بعد از این تاریخ تنظیم شده است حتما مراجعه کنید و اطمینان حاصل کنید که تا قبل از پایان روز ۳۱ مرداد ماه قرارداد شما امضا شده باشد. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar