کمیته مهاجرت پارلمان آماده شنیدن شهادت شهود در مورد تخلفات وزیر
04 اکتبر 2011 - 16:51
بازدید 338
7

علی مختاری؛ با وجود اینکه در مونترآل نیستم و از راه دور موضوع شکایت و نیز مذاکرات سیاسی در خصوص تخلف وزیر در مورد لیست ۳۸ گانه را پیگیری می کنم؛ دقایقی خبر خوشحال کننده ای را از خانم پارکر که قرار بود به نمایندگی از طرف موکلین کنپارس برای مذاکره با دو نماینده دیگر […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری؛

با وجود اینکه در مونترآل نیستم و از راه دور موضوع شکایت و نیز مذاکرات سیاسی در خصوص تخلف وزیر در مورد لیست ۳۸ گانه را پیگیری می کنم؛ دقایقی خبر خوشحال کننده ای را از خانم پارکر که قرار بود به نمایندگی از طرف موکلین کنپارس برای مذاکره با دو نماینده دیگر NDP روز چهارشنبه به اتاوا برود شنیدم.

آقای دان دیویس Don Davies نماینده حزب ان دی پی از استان بریتیش کلمبیا و منتقد حزب در امور مهاجرت صبح سه شنبه با خانم پارکر تماس گرفته است و ضمن تایید دریافت گزارش مفصل ما به این حزب اعلام کرده است  که این اطلاعات و اسناد روشن و نیز نمایندگی ما از طرف خیل عظیم متقاضیان لیست ۳۸ گانه آنقدر وی و همکاران او را هیجان زده کرده است که نیاز به حضور روز چهارشنبه در اتاوا و توجیه بیشتر آنان نیست. وی از خانم پارکر پرسیده است که ایا شما و یا آقای مختاری می توانید برای ادای شهادت در این خصوص و نیز توضیحات بیشتر در مقابل کمیته مهاجرت پارلمان حاضر شود که با پاسخ طبیعتا مثبت خانم پارکر مواجه شده است.

مقرر شده است که منتظر تماس آنان و تعیین روز جلسه Hearing باشیم. در صورت عدم بازگشت بنده تا آن موقع خانم پارکر در این جلسه شرکت خواهد کرد و اگر تا آن زمان در کانادا باشم حتما این وظیفه را شخصا به عهده خواهم گرفت.

ذکر این نکته نیز ضروری است که این تحولات اگر چه مثبت است اما به هیچ وجه موضوع پیگیری شکایت در دادگاه فدرال را منتفی و یا کمرنگ نخواهد کرد هر چند با توجه به جلب توجه مطبوعات می تواند در موفقیت دعوای ما در دادگاه فدرال بسیار موثر باشد. بسته های دادگاه نیز متاسفانه هنوز برای امضای متقاضیان علاقمند به شرکت در این شکایت آماده ارسال نیست و یک دلیل آن نیز این است که حزب ان دی پی هنوز به درخواست روز گذشته ما در مورد اینکه آیا برای پیگیریهای سیاسی نیاز به دریافت مجوز کتبی از تمام موکلین دارند یا خیر تا این لحظه پاسخ نداده است. به نظر می رسد سناریوهای مختلفی مطرح است از نظر این حزب و هنوز مطمین نیستند که لازم است یا خیر و اگر لازم است چگونه متنی باید امضا شود. در این مورد نیز تماسها با آقایان دیویس و موکلیر برقرار است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar