کمک دولت کانادا به متخصصان خارجی برای کاریابی در بخش محیط زیست
27 فوریه 2010 - 22:26
بازدید 347
12

      خانم دایان آلبونسی، وزیر دولت استان کلگری در امور سالخوردگان و عضو مجلس کلگری، روز دهم فوریه از طرف وزیر منابع انسانی و توسعه مهارت‌های دولت فدرال، خانم دایان فینلی، اعلام کرد که دولت کانادا در حال تهیه و اجرای پروژه‌ای است که به نیروهای دوره‌دیده و تحصیل‌کرده خارجی کمک می‌کند تا […]

ارسال توسط :
پ
پ

 



 

 

خانم دایان آلبونسی، وزیر دولت استان کلگری در امور سالخوردگان و عضو مجلس کلگری، روز دهم فوریه از طرف وزیر منابع انسانی و توسعه مهارت‌های دولت فدرال، خانم دایان فینلی، اعلام کرد که دولت کانادا در حال تهیه و اجرای پروژه‌ای است که به نیروهای دوره‌دیده و تحصیل‌کرده خارجی کمک می‌کند تا هرچه بهتر و سریع‌تر جذب بازار کار در بخش محیط زیست در کانادا شوند.   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 
 

ECO کانادا یا The Environmental Careers Organization of Canada نهادی است که برای آن مبلغ ۱میلیون و ۲۹۴ هزار و ۸۶۵ دلار کانادا به منظور اجرای برنامه «شناخت قابلیت‌های خارجی» در نظر گرفته شده تا مهاجران تحصیل‌کرده در حوزه محیط زیست را از نظر شغلی حمایت کند.  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

  خانم آلبونسی در این‌باره گفت: «دولت کانادا تعهد دارد به مهاجران تازه‌وارد به خاک این کشور کمک کند تا راه رسیدن به موفقیت را طی کنند. دولت بر اساس برنامه Economic Action Plan کانادا، فعالیت‌هایی را در پیش گرفته تا روند شناخت مهاجران متخصص در بخش محیط زیست دقیق‌تر و سریع‌تر انجام شود. ما مفتخریم که از حامیان CEO Canada در اجرای برنامه‌های مربوط به مهاجران هستیم زیرا جذب متخصصان خوب در این حوزه از سراسر جهان، برای موفقیت اقتصادی کانادا در درازمدت بسیار ضروری است.»   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 
 

سرمایه‌ای که ذکر آن رفت، ECO Canada را قادر خواهد کرد تا سیستمی برای ارزیابی و یافتن کار مناسب برای افراد در بخش محیط زیست طراحی و تهیه کند. این سیستم مکان‌هایی را که در آنها به مهاجران متخصص نیاز بالایی وجود دارد شناسایی خواهد کرد و به این ترتیب فرصت‌های شغلی زیادی را در کانادا برای آنها فراهم خواهد نمود.  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

  رئیس و مدیر اجرایی CEO Canada می‌گوید: «CEO Canada بسیار خوشحال است که می‌تواند در پروژه بهبود وضعیت نیروی کار متخصصان خارجی در بخش محیط زیست نقشی مؤثر داشته باشد. بخش‌های تکمیل‌کننده در این پروژه ابزاری موثر درجهت برقراری ارتباط میان نیازهای بازار کار در بخش محیط زیست و نیروهای مهاجر متخصص و باتجربه در این حوزه خواهند بود.»   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 
 در برنامه حرکت اقتصادی کانادا یا Canada’s Economic Action Plan مبلغ ۵۰ میلیون دلار در نظر گرفته شده تا با همکاری استان‌ها، قلمروها و دیگر عوامل مؤثر از جمله کارفرمایان، موانع موجود بر سر راه شناخت متخصصان خارجی در کانادا برداشته شود. با اختصاص این بودجه در نوامبر سال گذشته قرار شد تا در سراسر کانادا چارچوب جامعی برای ارزیابی و شناخت نیروی کار متخصص خارجی تهیه و تدوین شود.    شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دا و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

  در این چارچوب نیروهای متخصص و تحصیل‌کرده خارجی که فرم تقاضا برای کار در یک حوزه مشخص را تکمیل کرده‌اند، در صورت تایید صلاحیت‌هایشان در کمتر از یک سال مورد مشاوره قرار خواهند گرفت. این چارچوب بخشی از استراتژی دولت کانادا برای برخورداری از بهترین نیروهای تحصیل‌کرده و دارای مهارت و نیز منعطف‌ترین نیروی کار در سرتاسر جهان است.    شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 
 دولت با این سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیون دلاری خواهد توانست به اهداف زیر دست یابد:  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

  • اصولی را که روند شناخت صلاحیت مهاجران خارجی را تعیین می‌کند، تدوین نماید؛
  • استانداردهایی را برای بررسی به‌موقع تقاضاها مشخص سازد؛
  • مشاغل اصلی را که برای شناخت صلاحیت مهاجران ضروری هستند، شناسایی نماید؛
  • به کسانی که می‌خواهند به کانادا بیایند کمک کند تا پیش از آمدن دریابند که چه چیزهایی را باید بدانند.

 
 

طرح و تدوین برنامه «شناخت قابلیت‌های خارجی» (Foreign Credential Recognition Program) و تاسیس دفاتر شناخت این قابلیت‌ها در متقاضیان مهاجرت، یکی از کارهای مهم دولت برای اجرای چارچوب پیش‌تر گفته شده در سرتاسر کاناداست. برای کسب اطلاعات بیشتر از Canada’s Economic Action Plan می‌توانید به نشانی اینترنتی  www.actionplan.gc.ca مراجعه کنید.    شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 
 

درباره پیشینه این بحث  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

در Canada’s Economic Action Plan مقرر شده تا برای کمک به کاریابی مهاجران تحصیل‌کرده، مبلغ ۵۰ میلیون دلار طی دو سال هزینه شود تا کار بررسی و ارزیابی پرونده متقاضیان به شکلی بهتر و مناسب‌تر انجام شود. هدف از این کار بهبود وضعیت ارزیابی و بررسی صلاحیت‌های متخصصین متقاضی مهاجرت در چارچوب سراسری پیش‌تر گفته شده است. برنامه «شناخت قابلیت‌های خارجی» در نظر دارد تا جذب نیروهای کار در بازار کار کشور را تسریع و تسهیل نماید. در این برنامه قصد بر این است تا با کمک و همکاری استان‌ها و قلمروها، صاحبان سرمایه، هیئت‌های قانون‌گذاری، مؤسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه‌‌ها و کالج‌ها، انجمن‌ها و کارفرمایان، پروژه‌هایی به اجرا درآید که کار بررسی و ارزیابی پرونده‌ها در کشورهای دیگر را تسهیل کند.   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طت.  
 در ماه می ۲۰۰۷ دفاتر ارجاع صلاحیت‌های خارجی (FCRO) با هدف کمک به تحصیل‌کردگان خارجی برای کسب اطلاعات، یافتن راه‌های مناسب و نیز دیگر خدمات ارجاعی در کانادا و دیگر نقاط جهان تاسیس و راه‌اندازی شد. این دفاتر با بررسی و ارزیابی سریع‌تر پرونده‌های متقاضیان متخصص به آنها کمک می‌کند تا هر چه سریع‌تر شغل مورد نظر خود را در استان‌ها و قلمروهای شرکت‌کننده در این طرح بیابند. FCRO با همکاری دولت‌های فدرال، استانی و قلمرویی و هیئت‌های بررسی‌ و ارزیابی‌کننده صلاحیت‌های خارجی، تلاش می‌کند تا این روند را در سراسر کشور تقویت نماید. نیروهای متخصص خارجی می‌توانند خدمات اینترنتی ارائه شده در این زمینه را در وب‌سایت FCRO به نشانی زیر مشاهده نمایند:www.credentials.gc.ca 
   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 

 

ECO Canada یا The Environmental Careers Organization of Canada در سال ۱۹۹۲ آغاز به کار نمود. خدمات این نهاد شامل حال  کارفرمایان، شاغلان، مربیان و دانشجویان بخش محیط زیست می‌شود. این نهاد به افراد کمک می‌کند تا مشاغل مفیدی در زمینه محیط زیست ایجاد کنند، به کارفرمایان کمک می‌کند تا بهترین نیروها را در این زمینه بیابند و به استادان، مربیان و دولت‌ها درباره روند اشتغال در این بخش، که به سرعت در حال توسعه است، اطلاعات لازم را ارائه می‌کند.     شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

  

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar