کبک و تحمیل آزمون ارزش برای متقاضیان مهاجرت
30 اکتبر 2019 - 19:15
بازدید 408
9

به منظور گرفتن اقامت در کبک، از اول ژانویه 2019، اتباع خارجی و اعضای همراه آن ها باید در آزمون ارزش های این استان شرکت کنند. از اول ژانویه سال 2020، اتباع بیگانه به همراه خانواده خود به منظور گرفتن اقامت در کبک، باید موفق به قبولی در آزمون دموکراتیک و ارزش های کبک مطابق […]

ارسال توسط :
پ
پ

به منظور گرفتن اقامت در کبک، از اول ژانویه 2019، اتباع خارجی و اعضای همراه آن ها باید در آزمون ارزش های این استان شرکت کنند.

از اول ژانویه سال 2020، اتباع بیگانه به همراه خانواده خود به منظور گرفتن اقامت در کبک، باید موفق به قبولی در آزمون دموکراتیک و ارزش های کبک مطابق با منشور حقوق و آزادی های بشر استان شوند.

اطلاعات مربوط به آزمون ارزش در روزنامه رسمی دولت کبک منتشر شد.

داوطلبان باید حداقل 75درصد از سؤالات آزمون را پاسخ مناسب دهند که باید در طی 60 روز پس از سابمیت درخواست گواهی انتخاب کبک (CSQ) تکمیل شود.

ممکن است آزمون ارزش برای کسانی که موفق به کسب حد نصاب نشوند، تکرار شود. متقاضیانی که مجدداً در آزمون رد می شوند، ممکن است برای شرکت در دوره ای که توسط اداره مهاجرت کبک برگزار می شود، انتخاب شوند.

افراد زیر 18 سال یا بیمار از این روند صدور گواهینامه معاف خواهند بود.

از ماهیت سؤالات آزمون، معیارهای ارزشیابی یا نحوه آمادگی داوطلبان، اطلاعاتی در دست نیست.

افراد منتخب توسط کبک برای اقامت دائم در دولت فدرال اپلای می کنند و بررسی پیش زمینه پزشکی و سوابق کیفری بخشی از روند تأیید پذیرش خواهد بود.

برای دریافت گواهی انتخاب کبک (CSQ)در اولین قدم باید به صورت آنلاین و از طریق پلتفرم Arimma اعلام علاقه مندی خود را سابمیت کنید.

وزارت امور خارجه فرم های اعلام علاقه مندی سابمیت شده را بررسی کرده و دعوت نامه هایی را به منظور درخواست CSQ برای متقاضیان بر اساس نیازهای بازار کار استان صادر می کند.

دولت حزب CAQ یا ائتلاف آینده کبک در اکتبر سال 2018 با برنامه انتخاباتی خود مبنی بر کاهش موقت تعداد مهاجران پذیرفته شده در کبک و بررسی ارزش ها و توانمندی های مربوط به زبان فرانسه مهاجران به قدرت رسید.

این حزب اظهار داشت که این اقدامات برای اطمینان از ادغام بهتر مهاجران در جامعه کبک ضروری می باشند.

 

منبع خبر 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar