کبک تغییرات مربوط به ثبت پرونده های نیروی متخصص را اعلام کرد
01 ژوئن 2016 - 20:16
بازدید 317
8

کبک سرانجام روش ثبت و یا سابمیت کردن پرونده های نیروی متخصص را اعلام کرد. این بار بسیار امیدواریم که این اتفاق آنطور که برنامه ریزی شده است بیفتد. سابقه اداره مهاجرت کبک در این زمینه درخشان نیست و با وجود اینکه بالغ بر یک میلیون و دویست هزار دلار برای ایجاد سیستم ثبت آنلاین […]

ارسال توسط :
پ
پ

کبک سرانجام روش ثبت و یا سابمیت کردن پرونده های نیروی متخصص را اعلام کرد. این بار بسیار امیدواریم که این اتفاق آنطور که برنامه ریزی شده است بیفتد. سابقه اداره مهاجرت کبک در این زمینه درخشان نیست و با وجود اینکه بالغ بر یک میلیون و دویست هزار دلار برای ایجاد سیستم ثبت آنلاین پرونده ها هزینه شده است بیش از یک سال است که این امر محقق نشده است. باید دید این بار کبک چه می کند.

بر اساس اعلامیه منتشر شده در سایت کبک:

– سایت از ساعت ۸:۳۰ صبح روز ۱۳ جون ۲۰۱۶ سایت mon Projet برای ثبت پرونده  کسانی که پیش از این در این سایت پروفایل ایجاد کرده اند باز می شود و به مدت یک هفته این امکان وجود دارد. هر چند پیش بینی می شود در ساعات اولیه تکمیل و بسته شود.

– از قرار اطلاع ۴۱۰۰۰ پروفایل ایجاد شده است و این به این معنی است که باز امکان تحمیل بار ترافیکی شدید بر این سایت  در دقایق اولیه مشکل پیشین را تکرار کند. 

– برای حل مشکل ترافیک به نظر طراحان وب سایت رسیده است که می توانند اتاق انتظاری مجازی تعریف کنند به این معنی که افراد به محض وارد شدن به سایت  در یک اتاق انتظار مجازی وارد می شوند و در صف ثبت نام قرار می گیرند.

– بر خلاف اطلاعات نه چندان دقیقی که برخی سایتها اعلام کرده اند برای ورود به اتاق انتظار نیاز به لاگین نیست و عملا بعد از اینکه نوبت شما رسید تازه می توانید  لاگین کنید. این اتفاقی است که همین الان هم می افتد می توانید اینجا را کلیک کنید. 

– متقاضی در اتاق انتظار می داند که چند نفر جلوی او ایستاده اند. به محض اینکه نوبت او می شود می تواند نسبت به لاگین و نیز تکمیل پروسه اقدام کند و پرونده را ثبت کند. برای این کار او تنها ده دقیقه زمان دارد.

– قبل از ساعت ۸:۳۰ دقیقه نمی توان در نوبت قرار گرفت. به این معنی که سایت همه افراد را ساعت ۸:۳۰ خارج می کند و نوبت به کسانی می دهد که از ۸:۳۰ دقیقه اقدم به کلیک کردن روی ایکون SIGN IN و یا SE CONNECTER می کنند

– تصور ما این است که اتاق انتظار بر سرور دیگری به طور مستقل کار می کند و ایجاد آن اگر به درستی کار کند باعث می شود افرادی که نوبت آنها بالای ۵۰۰۰ است نتوانند به سایت اصلی فشار وارد کنند و عملا سرور اصلی می تواند کار خود را برای کسانی که موفق شده اند در نوبت قرار گیرند انجام دهد. 

در ضمن اگر قصد پرداخت آنلاین دارید باید کردیت کارت خود را آماده در دست داشته باشید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar