کبک احتمالا سطح زبان فرانسه مورد نیاز را پایین می آورد
09 آگوست 2014 - 2:59
بازدید 219
7

خبر رسیده است که کمیسیون  شاخه جوانان حزب لیبرال پیشنهاداتی را به نخست وزیر لیبرال کبک داده است که دو مورد از آنها مهم تلقی شده و در رسانه ها مطرح شده است یکی تغییرات عمده در سیستم کالجهای کبک معروف به سیژپ و دیگری نیز بازنگری در جدول امتیاز بندی نیروی متخصص کبک و […]

ارسال توسط :
پ
پ

خبر رسیده است که کمیسیون  شاخه جوانان حزب لیبرال پیشنهاداتی را به نخست وزیر لیبرال کبک داده است که دو مورد از آنها مهم تلقی شده و در رسانه ها مطرح شده است یکی تغییرات عمده در سیستم کالجهای کبک معروف به سیژپ و دیگری نیز بازنگری در جدول امتیاز بندی نیروی متخصص کبک و تاکید کمتر بر دانش زبان متقاضیان قبل از اقدام برای مهاجرت است.  گفتنی است که در دو سال گذشته و زیر حاکمیت ۱۸ ماهه حزب کبکی، دولت کبک مقررات سختگیرانه تری را در زمینه زبان فرانسه در پیش گرفته بود که در مورد متقاضیان مهاجرت نیز منجر به درخواست نمره حداقلی بی ۲ برای دریافت امتیاز شده بود. از این رو مهاجرت از روش نیروی متخصص کبک جز برای برخی رشته های خاص امتیاز دار مانند پرستاری بسیار سخت تر از گذشته شده بود.

اگر این پیشنهاد به سامان برسد پیش بینی می شود گشایش بیشتری در سیستم جذب نیروی متخصص کبک ایجاد شود. اینکه این تغییرات چگونه خواهد بود و از کی اعمال می شود هنوز روشن نیست و باید منتظر خبرهای بهتر بود.

از سوی دیگر وضعیت اداره مهاجرت کبک کمی بهتر از گذشته شده است و ظاهرا آن به هم ریختگی بی حد و حصر تا حدودی کنترل شده است. این تغییر به خصوص در بخش تجاری قابل ملاحظه است. امید می رود دولت نوپای لیبرال بتواند وضعیت بهتری را در این بخش از دولت کبک ایجاد کند.

در مورد این پیشنهادات اینجا بخوانید 

خبر تکمیلی:

امروز دوشنبه ۱۱ آگوست ۲۰۱۴ خبر رسید که آقای نخست وزیر متاسفانه با پیشنهادات شاخه جوانان حزبش موافقت نکرده است این موضوع در رسانه های کبک نیز مطرح شده است. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar