کاهش هزینه پارکینگ در بیمارستان های کبک
12 نوامبر 2019 - 23:24
بازدید 372
9

دولت کبک به دنبال کاهش نرخ های بالای پارکینگ در بیمارستان ها و مراکز مراقبت های طولانی است. دنیل مک کین، وزیر بهداشت گفت: «با شروع بهار سال جدید، هزینه دو ساعت اول پارکینگ، رایگان خواهد بود و حداکثر نرخ روزانه بسته به منطقه استان، بین 7 تا 10 دلار تعیین می شود.» این تغییرات […]

ارسال توسط :
پ
پ
دولت کبک به دنبال کاهش نرخ های بالای پارکینگ در بیمارستان ها و مراکز مراقبت های طولانی است. دنیل مک کین، وزیر بهداشت گفت: «با شروع بهار سال جدید، هزینه دو ساعت اول پارکینگ، رایگان خواهد بود و حداکثر نرخ روزانه بسته به منطقه استان، بین 7 تا 10 دلار تعیین می شود.»

این تغییرات تا ژوئن سال 2020 عملی خواهند شد. پارکینگ هایی که نرخ روزانه آن ها زیر 7 دلار است، بدون تغییر باقی می ماند.

مک کین گفت: «هزینه پارکینگ برای بیماران و یا ملاقات کنندگان آن ها نباید نگران کننده و یا مانعی برای ارائه خدمات و مراقبت باشد.»

وزیر بهداشت اضافه کرد که او می خواهد به افراد سالمند و تنها که در مراکز مراقبت های طولانی مدت زندگی می کنند، اجازه دهد تا دو نفر را که اغلب به دیدار آن ها می آیند، از خدمات پارکینگ رایگان در مدت زمان ملاقات خود، استفاده کنند.

در حال حاضر نرخ پارکینگ در برخی بیمارستان های مونترال بین 20 تا 24 دلار است.

از طرفی دیگر، نگرانی هایی وجود دارد که کاهش نرخ پارکینگ می تواند به زیرساخت های بیمارستان ها آسیب برساند، درآمدی که خرید برخی تجهیزات و اقلام پزشکی به آن وابسته است.

مک کین در رابطه با جبران هزینه های کاهش یافته به خاطر پارکینگ، گفت که استان در سال 2021 برای بیمارستان های کبک، یک سرمایه گذاری 120 میلیون دلاری خواهد داشت.

فعالان حقوق بیماران سال ها برای کاهش هزینه های پارکینگ در بیمارستان ها تلاش کرده اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar