کانادا شرایط ویزای کار برای هنرمندان را آسان تر می کند
18 آوریل 2018 - 19:20
بازدید 447
6

دولت کانادا روز جمعه 13 آوریل 2018 اعلام کرد که شرایط دریافت ویزای کار برای هنرمندان را آسان تر خواهد کرد و در همین راستا فهرست جدیدی از مشاغلی که از دریافت LMIA معاف هستند، منتشر کرد. کارفرمایان کانادایی که قصد استخدام نیروی کار خارجی را دارند، بایستی اثبات کنند که جامعه کانادا به فرد […]

ارسال توسط :
پ
پ

دولت کانادا روز جمعه 13 آوریل 2018 اعلام کرد که شرایط دریافت ویزای کار برای هنرمندان را آسان تر خواهد کرد و در همین راستا فهرست جدیدی از مشاغلی که از دریافت LMIA معاف هستند، منتشر کرد.

کارفرمایان کانادایی که قصد استخدام نیروی کار خارجی را دارند، بایستی اثبات کنند که جامعه کانادا به فرد مورد نظر نیاز دارد و هیچ شهروند یا مقیم کانادایی از داخل کشور برای این عنوان شغلی پیدا نشده است که بتواند این کار را انجام دهد. به فرآیند دریافت این مجوز (Labour Market Impact Assessment (LMIA می گویند.

این در حالی ست که دولت کانادا به این مهم واقف است که استخدام نیروی کار خارجی باعث توسعه اقتصادی و گشایش مسیرهای اقتصادی جدید می شود. در همین راستا، استخدام هنرمندان عرصه های مختلف هنری می تواند به صنعت هنر در کانادا کمک کند و یک منفعت دو سویه هم برای جامعه هنری کانادا و هم برای خود هنرمند باشد.

مشاغل هنری که ممکن است بر اساس تغییرات جدید نیاز به LMIA نداشته باشند، به شرح زیر است:

  • رقص (همانند باله و یا رقص های معاصر)
  • اپرا
  • اکسترا
  • تئاتر

برای شروع این فرآیند، در ابتدا کارفرما بایستی فرم  Offer of Employment را در پورتال کارفرمایان تکمیل و ثبت کند و سپس برای تکمیل فرم های مجوز کار اقدام کند. پورتال کارفرمایان یک سیستم مدیریتی آنلاین است که فرآیند استخدام نیروی کار خارجی را که معاف از دریافت LMIA هست، برای کارفرمایان آسان تر می کند.

هنرمندان رشته های هنری فوق، می توانند برای اطلاعات بیشتر با دفاتر کنپارس تماس بگیرند. 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar